Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
De maand mei is bijna om. Deze maand stond hetweeractueel.nl in de belangstelling in de media. Ik wil alle berichten en artikelen in de media graag publiceren op deze website. Ik doe dat via deze url: http://www.hetweeractueel.nl/in-de-media. Deze is ook te bereiken via het menu 'Overig'.

In dit topic kun je reacties op de berichten/artikel kwijt. Mocht je hetweeractueel.nl elders ook in de media tegenkomen, dan kun je dat via dit topic ook delen.
Door hommel
He wel leuk te lezen dat ze toch iets met onze gegevens kunnen doen.
Overigens komt het zeer positief over het verhaal, is wel leuk moet ik zeggen.
Joop
Door wsp
@Allemaal,

Zou nog leuker zijn als MC nog meer bekendheid geeft aan jullie weeramateurs die data door spelen.
Ik luister elke dag BNR radio, minimaal 8 uur, tenzij ik een kortere dienst heb, maar heb daar nog nooit een naam horen vallen van een weer amateur.
Op TV zenders net zo, dit vindt ik persoonlijk voor die gene die deze belangrijke data voor nop door spelen toch jammer, de namen van de weer amateurs mogen best wel genoemd gaan worden, zodat de moeite die jullie nemen wat meer beloond worden dan alleen die MOS verwachting.
Door wslangerak
Hallo,

Leuk artikel van MC, straalt een positieve mening over "weeramateurs" uit.
Geeft naar mijn idee aan dat we serieus worden genomen. Wie weet wat er nog in het vat zit aangaande de samenwerking.

Gr,
Door Meteo Simpelveld
wslangerak schrijft:
Hallo,

Geeft naar mijn idee aan dat we serieus worden genomen. Wie weet wat er nog in het vat zit aangaande de samenwerking.

Gr,

Wanneer je het verhaal leest kan je ook een andere mening hebben.
Vergeet niet dat MC commercieel is.
Je kan hier ook een verkoop verhaal uitlezen.
Ik hoop natuurlijk dat jullie meer kunnen terug krijgen in de toekomst.
Ik laat mij niet uit hoe ik dit verhaal lees.

Groet Bert
Door Eckie76
Meteo Simpelveld schrijft:
wslangerak schrijft:
Hallo,

Gr,

Wanneer je het verhaal leest kan je ook een andere mening hebben.
Vergeet niet dat MC commercieel is.
Je kan hier ook een verkoop verhaal uitlezen.
Ik hoop natuurlijk dat jullie meer kunnen terug krijgen in de toekomst.
Ik laat mij niet uit hoe ik dit verhaal lees.

Groet Bert

Jawel, dat doe je wel: zie je eerste regel :)
Door osjohn
Ik vind dat er mensen zijn die bijzonder negatieve zijn over de aanlevering van de weergegevens naar MC, waarom ??? jullie zijn zelf opgestapt ( vind ik jammer ) dan is dit toch wel een beetje onpasselijk om de wel actieve leden een beetje op te jutten.
Waarom komen jullie dan niet terug, en leveren niet de gegevens aan MC ??

Laten we eerlijk wezen, dat is een TOP site die gratis en voor niets je hobby toont en via MC bekentheid krijgt in geheel Nederland. ( dat vergeten jullie een beetje )

John van Os
Door Eckie76
Je hebt volledig gelijk John.
Ik zal mijn bijdrage maar herzien, voordat alle rapen weer gaar zijn en er gezegd wordt dat ik andermans mening niet respecteer...
Positiever is aangenamer..