Algemeen forum voor discussie over de website
Door robinverhage
Beste allen,

Ik zie diverse discussies enz. over de link naar hetweeractueel.
Nu heb ik dat zelf ook al even draaien en wel met veel succes.
Waar ik nu al effe naar op zoek ben is om een website te hebben waar ik ook deze waardes voor kan gebruiken.
Ik heb nu een standaard website met die wijzertjes enz. Maar zou zo graag ook de data willen tonen van hoogst gemeten temp van de dag en laagst gemeten temp, ook de zon op en zon onder enz.
Ik weet dat ik het verstuur in die opendata file maar heeft iemand misschien een voor beeld of voorbeeld website hoe ik dat ook bij mij erop kan krijgen?

Alvast bedankt,

Ps. ik kom uit Nieuwkoop.

Groeten Robin
Door Overijse
robinverhage schrijft:
Beste allen,

Ik zie diverse discussies enz. over de link naar hetweeractueel.
Nu heb ik dat zelf ook al even draaien en wel met veel succes.
Waar ik nu al effe naar op zoek ben is om een website te hebben waar ik ook deze waardes voor kan gebruiken.
Ik heb nu een standaard website met die wijzertjes enz. Maar zou zo graag ook de data willen tonen van hoogst gemeten temp van de dag en laagst gemeten temp, ook de zon op en zon onder enz.
Ik weet dat ik het verstuur in die opendata file maar heeft iemand misschien een voor beeld of voorbeeld website hoe ik dat ook bij mij erop kan krijgen?

Alvast bedankt,

Ps. ik kom uit Nieuwkoop.

Groeten Robin

Kijk eens in volgend topic : eigen weerdata op eigen website plaatsen

en als toevoeging : sleutel op de deur website voor weerdata

Denk dat je hiermee al heel wat info te verwerken hebt en al een heel eind op weg komt. Alles hangt natuurlijk af wat en hoe je het wilt, en hoe makkelijk en/of moeilijk je jezelf het wilt maken.

Grtz
Kris