Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
jango schrijft:
Heb een brief binnen gekregen :)

Ik verwacht volgende week antwoord te krijgen :)

Gerrit Jan ik hoop dat je hierin gelijkt hebt zodat je snel aan de gang kan met je nieuwe plan.
Maar je hebt hier wel te maken met de overheid en dat zal naar mijn ervaring wel eens weken zo niet maanden kunnen gaan duren.
Hopelijk heb je dit jaar nog alles rond.

succes

Grt. Jan[/quote]

Ik hoop het ook dat het dit jaar nog geplaatst kan worden als het door gaat gezien er ook een verhuizing op het programma staat, ik zal hooguit maar 9km verderop gaan wonen, terug naar Dokkum :)

dibasta schrijft:
Ik denk dat je eerder met de film van je klaar bent dat het antwoord krijgen, maar ... wie weet!!! succes !!!!

Whaha ja een film zou leuk zijn maar goed wie weet ooit eens ;)
Voor nu is het belangrijkste dat de boel op de pier kan staan en draaien :D

En hopelijk niet zeg! Ik verwacht een stuk minder problemen dan voorheen, alleen het bereik al wat je nu kan vergeleken met hier thuis, Station op dak, PC staat er bijna onder :)
En snel snel snel, oef ik heb al zoveel geduld gehad, ook toen de boel nog op de pier stond met alle ellende erbij, door gaan tot het uiterste :D
I don't gif up but this is my last choice!
Door SpeedyGJ
Hier weer even een bericht van mijn kant.

We zijn inmiddels weer 3 weken verder en heb nog niks gehoord.
Omdat de herfst weer in ons land is, nemen de storm kansen steeds meer toe. Nu heeft mijn vriendin haar zusje een vriend die in open weiland woont, daar zou eventueel het weerstation kunnen staan, dat betekend dus dat ik verder geen belemmering meer heb van obstakels.
Dus over enkele dagen zal het weerstation verhuizen naar andere lokatie 3km verder op.
De namen verander ik verder nog niet, dus blijft gewoon Holwerd tot ik de uitspraak heb over de pier.

Tot zover deze update :)
Door SpeedyGJ
Overleg is gereed en over enkele dagen zal het weerstation gaan verhuizen naar open locatie. Mocht de metingen toch erg goed zijn dan kan ik overwegen om het station te laten staan :)
Uiteraard ben ik best benieuwd naar de antwoord van Rijkswaterstaat.
Door SpeedyGJ
Bij deze staat het weerstation nu op een open locatie.
Omdat ik een te warme temperatuur heb gemeten door deze verhuizing heb ik me zelf even buiten gesloten qua temp :)
Verschil is groot, terwijl de meeste windmeters hier in het dorp nog maar amper draaien meet ik nog een 6.4km/h gemiddeld.
Deze verplaatsing kom ook toevallig samen met het ruigere weertype volgende week :)

Foto's volgen uiteraard nog! :)
Door Josje
Gerrit-Jan,
Vraagje: Stel,Rijkswaterstaat geeft tóch toestemming,om je weerapparatuur te mogen plaatsen(vorige topics)wat doe je dan? Laat je het zoals het nu is,of wordt het toch weer een verhuizing?
Josje
Door SpeedyGJ
Daar wou ik nog even op terug komen.
Mocht het inderdaad zo zijn dat ik het station op de pier kan plaatsen dan zal dit uiteraard gewoon door gaan, echter zal ik mogelijk huur moeten betalen voor die kantoor, als dit zo blijkt te zijn dan doe ik het niet, het moet tenslotte wel leuk blijven, of het moet een bedrag zijn wat te doen is, het moet niet in de 100den euro's gaan oplopen p/m.
Maar goed ik wacht gewoon nog maar even af, en ik zie wel wanneer ik bericht krijg :)
Door SpeedyGJ
De kans dat het weerstation nog op de pier komt is klein.
Momenteel ben ik aan het onderhandelen over "waar ik al bang voor was" de huur prijs, deze ligt mij te hoog en vind het de moeite niet waard om het weerstation daar terug te plaatsen. Gezien we het niet helemaal eens worden ben ik bang dit hoofdstuk definitief af te sluiten.

De naamverandering op de website is inmiddels doorgevoerd en zal vanaf nu onder de naam HantumHuizen gaan, heb Luc al gemaild om dit ook op HWA aan te passen.
Volgende week zal ik de nieuwe domein naam aanvragen :)

Meer informatie en foto's volgen waarschijnlijk morgen, dan wel in een nieuwe topic.

Ik geef jullie nog paar dagen de tijd om hierop te reageren, daarna mag het van mij wel op slot :)
Door kees ws middelburg
Jammer dat het niet gelukt is om je weerstation terug te krijgen op de pier.
Je heb er alles aan gedaan,maar als ze huur gaan vragen wordt het eigenlijk ook wel te gek je maakt toch ook een soort reclame voor de pier.
Veel S6 verder op je nieuwe locatie Gerrit Jan

Grt Kees ws Mdl
Door SpeedyGJ
Ik verdien niks met deze hobby, en dan moet ik ook niet de nodige kosten gaan uitgeven. Mocht er iets kapot gaan dan kost dit natuurlijk geld, dit vind ik toch wat belangrijker dan de boel op de pier te zetten en straks met dubbele kosten zit.

Locatie waar die nu staat is goed, alleen staat er een boom op <10m in het ZO, de komende tijd zolang de wind ZO is zal ik niet al te best meten ;)
Vandaag er even heen om foto's rond om te maken :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13