- 17 sep 2011, 23:54
jango schrijft:
Gerrit Jan ik hoop dat je hierin gelijkt hebt zodat je snel aan de gang kan met je nieuwe plan.
Maar je hebt hier wel te maken met de overheid en dat zal naar mijn ervaring wel eens weken zo niet maanden kunnen gaan duren.
Hopelijk heb je dit jaar nog alles rond.
succes
Grt. Jan[/quote]
Ik hoop het ook dat het dit jaar nog geplaatst kan worden als het door gaat gezien er ook een verhuizing op het programma staat, ik zal hooguit maar 9km verderop gaan wonen, terug naar Dokkum
dibasta schrijft:
Whaha ja een film zou leuk zijn maar goed wie weet ooit eens
Voor nu is het belangrijkste dat de boel op de pier kan staan en draaien
En hopelijk niet zeg! Ik verwacht een stuk minder problemen dan voorheen, alleen het bereik al wat je nu kan vergeleken met hier thuis, Station op dak, PC staat er bijna onder
En snel snel snel, oef ik heb al zoveel geduld gehad, ook toen de boel nog op de pier stond met alle ellende erbij, door gaan tot het uiterste
I don't gif up but this is my last choice!
Heb een brief binnen gekregen
Ik verwacht volgende week antwoord te krijgen
Gerrit Jan ik hoop dat je hierin gelijkt hebt zodat je snel aan de gang kan met je nieuwe plan.
Maar je hebt hier wel te maken met de overheid en dat zal naar mijn ervaring wel eens weken zo niet maanden kunnen gaan duren.
Hopelijk heb je dit jaar nog alles rond.
succes
Grt. Jan[/quote]
Ik hoop het ook dat het dit jaar nog geplaatst kan worden als het door gaat gezien er ook een verhuizing op het programma staat, ik zal hooguit maar 9km verderop gaan wonen, terug naar Dokkum

dibasta schrijft:
Ik denk dat je eerder met de film van je klaar bent dat het antwoord krijgen, maar ... wie weet!!! succes !!!!
Whaha ja een film zou leuk zijn maar goed wie weet ooit eens

Voor nu is het belangrijkste dat de boel op de pier kan staan en draaien

En hopelijk niet zeg! Ik verwacht een stuk minder problemen dan voorheen, alleen het bereik al wat je nu kan vergeleken met hier thuis, Station op dak, PC staat er bijna onder

En snel snel snel, oef ik heb al zoveel geduld gehad, ook toen de boel nog op de pier stond met alle ellende erbij, door gaan tot het uiterste

I don't gif up but this is my last choice!