Tijdelijke plek waar die momenteel staat, helaas geen officele foto maar misschien dat ik straks nog even naar de pier ga
Foto
Windstoten lopen inderdaad achter, dit zal waarschijnlijk door de ligging komen, ook de wind dat naar het W/NW draaide had invloed van de daken (zie foto) waardoor de snelheid behoorlijk naar beneden knalde.
Ik mis het station wel maar via Weather Display Live en Cumulus realtime kan ik toch alles mooi volgen, ook inloggen op afstand gaat me goed af.
Normaal kijk ik inderdaad naar het weerstation maar heb boven op dak de Vortex Inspeed windmeter hangen, echter zal ik het dag op moeten om de gegevens te bekijken, vanmorgen gedaan en haalde hier 75km/h, dus dan was mijn record niet verbroken geweest die nu op 82.1km/h staat
Vandaag / Morgen gaat het station hopelijk wel de lucht in, als dit niet lukt ga ik in ieder geval de windmeter wat hoger plaatsen, mogelijk dat ik mijn half kapotte transmitter even tijdelijk ertussen plaats. Ik moet er toch nog heen voor de regenmeter