Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Momenteel staat de windmeter op een tijdelijke plek waar de richting Z/ZW/W momenteel gewoon open is en dus geen invloed heeft. Hopelijk vanmiddag aan de webcam paal :)
Records zijn nog niet verbroken maar ik kan momenteel ook niet live mee kijken dus hoe het er nu voor staat weer ik niet.
Vanochtend tijdens een bui 43km/h gemiddeld met pieken naar 66km/h, daarmee scoor ik hoger dan omliggende stations :D

Momenteel neemt de wind weer flink toe, geschat nu een 5bft op de pier :)

Kortom alles draait alleen het station nog verplaatsen, tevens komt de pc daar meteen te staan waardoor alles dan optimaal is, echter heb ik nog steeds geen internet stick :(
Financieel laat het momenteel ook niet echt toe helaas.
Door SpeedyGJ
Vincent laat weten bestaande beugels te hebben daardoor zou het dus morgen ochtend dus online kunnen gaan maar helaas ik heb morgen ook een afspraak dus even kijken hoe ik dit ga aanpakken.

Naast dit is er vele belangstelling naar de actuele gegevens, zo liet hij weten dat veel bezoekers naar de console zaten te kijken en zelfs vragen over hadden. Daarom willen ze graag dat ik een 2de console ga bestellen op hun kosten zodat ook in het restaurant voor live gegevens te voorzien voor de bezoekers die op dat moment aanwezig zijn :)

Nu nog even een internet stick regelen en dan kan het los! Zodra alles online komt zal ik hier nog een laatste melding doen :)

P.S, de max gegevens kon hij niet zien dus daar kijk ik morgen wel even na :)
Door SpeedyGJ
Ik ben ook erg benieuwd naar de max stoot van vandaag.
Momenteel staat er een 6bft, afgaand van Lauwersoog dan.
Om iedereen en me zelf een plezier te doen ga ik straks naar de pier en hoop ik rond 9 uur alles online te hebben, maar dan zien jullie me wel weer ergens in de lijst staan.
Oef wat doe ik me zelf aan :D

Oja record 10min gemiddelde heb ik alweer, 46.7km/h en kwam van 45km/h. Inmiddels zal het wel weer ergens rond die snelheid liggen, maar weet zeker dat vandaag record dag wordt, zo niet dan wordt ik gek!

Momenteel zijn er al oplossingen om de spul op goeie plek te plaatsen, maar dat zal vandaag niet gaan helaas.
Door weerzoetermeer
Hoi SpeedyGJ,

Succes vandaag met het online krijgen van je weerstation. Hier op HWA krijgen Julianadorp en Texel een geduchte concurrent erbij wat betreft de maximale windstoot.

Gr.
Thierry
Door SpeedyGJ
Maar ook de gemiddelde!!
Het staat online! 7bft momenteel wieeeeeeeeeee ik happyyyyyyy!! Geniet ervan!
Bekijk ook de realtime beelden op mijn website.
Door tjabine
Mooi Speedy,

Eindelijk werkt alles, bijna alles.
Wat mij opviel is dat de gemiddelde wind echt super was.
Alleen de windstoten bleven achterwege, maar dat was bij texel ook zo.
Normaal zit bv texel veel hoger dan mij maar vandaag ik een 88.5 en Texel een
93 uit me hoofd?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van het station op zijn huidige plek.
En ben je niet bang dat je je weerstation gaat missen zeg maar?
Ik kan mijn station zien als ik uit de deur stap, jij hebt dat niet meer natuurlijk.
Je weet wel gewoon het even kijken naar de windmeter ofzo.

Gr Ron.
Door SpeedyGJ
Tijdelijke plek waar die momenteel staat, helaas geen officele foto maar misschien dat ik straks nog even naar de pier ga :)
Foto

Windstoten lopen inderdaad achter, dit zal waarschijnlijk door de ligging komen, ook de wind dat naar het W/NW draaide had invloed van de daken (zie foto) waardoor de snelheid behoorlijk naar beneden knalde.

Ik mis het station wel maar via Weather Display Live en Cumulus realtime kan ik toch alles mooi volgen, ook inloggen op afstand gaat me goed af.
Normaal kijk ik inderdaad naar het weerstation maar heb boven op dak de Vortex Inspeed windmeter hangen, echter zal ik het dag op moeten om de gegevens te bekijken, vanmorgen gedaan en haalde hier 75km/h, dus dan was mijn record niet verbroken geweest die nu op 82.1km/h staat :)

Vandaag / Morgen gaat het station hopelijk wel de lucht in, als dit niet lukt ga ik in ieder geval de windmeter wat hoger plaatsen, mogelijk dat ik mijn half kapotte transmitter even tijdelijk ertussen plaats. Ik moet er toch nog heen voor de regenmeter ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13