- 24 jun 2010, 20:44
Ik heb sinds enkele dagen WD in combinatie met WDL draaien. Nu zie ik op mijn site steeds de tekst, dat hij sinds een bepaalde tijd geen updates krijgt, dit zal dus in de refresh tijden zitten.
Wanneer ik via de setup naar de advanced internet settings ga kijken (setup page 1 en 2) zie ik dat de meeste items default op 1 minute staan.
Mijn vragen zijn:
Moeten al deze 43 files aan staan (groen zijn) ?? en op 1 minute staan?
Welke file is verantwoordelijk voor de wind richting en snelheid, deze moet namelijk een korte refresh hebben, toch??
Ik dacht dat de belangrijkste file clientraw was, of heb ik het dan mis.
Wat ik dus zou willen is een snelle wind info zeg maar, terwijl de bar en temp. refresh-rate ee stuk hoger mag zijn.
Het begin is er in ieder geval, na heel wat stoeien en lezen draait het online...
Wanneer ik via de setup naar de advanced internet settings ga kijken (setup page 1 en 2) zie ik dat de meeste items default op 1 minute staan.
Mijn vragen zijn:
Moeten al deze 43 files aan staan (groen zijn) ?? en op 1 minute staan?
Welke file is verantwoordelijk voor de wind richting en snelheid, deze moet namelijk een korte refresh hebben, toch??
Ik dacht dat de belangrijkste file clientraw was, of heb ik het dan mis.
Wat ik dus zou willen is een snelle wind info zeg maar, terwijl de bar en temp. refresh-rate ee stuk hoger mag zijn.
Het begin is er in ieder geval, na heel wat stoeien en lezen draait het online...