- 15 mar 2009, 14:32
Hallo weermensen,
Ik gebruik al jaren WD tot grote tevredenheid.
Via WD verzond ik automatisch weerrapporten via email naar een paar adressen.
Dit heeft altijd goed gewerkt tot een paar maanden geleden.
Omdat mijn PC te traag werd en volliep, HD was maar 5G, heb ik een nieuwe PC gekocht.
Ik heb van de oude PC de complete directory van wdisplay gekpopieerd naar de nieuwe PC. Verder heb ik wdisplay.ini uit de windowdirectory van de oude PC in de windowdirectory van de nieuwe PC gekopieerd.
Alles werkte direct.
Alleen een weerrapport verzenden via email lukt niet meer.
Als ik op de knop test klik wordt er één maal een email verzonden en daarna niet meer. Automatisch via de ingegeven tijden werkt het niet. Ook via te testknop niet meer.
Als ik mijn oude PC opstart en op het netwerk aansluit stuurt deze keurig een email, alleen zijn de gegevens uiteraard verouderd.
Is er bij het kopieeren een instelling weg gevallen welke ik niet vinden kan?
Sommige instellingen werden niet overgenomen. Deze heb ik opnieuw in moeten stellen. In vergelijking met de oude PC staat alles hetzelfde.
Ik heb de software geugrade naar 10.37N.
Dit hielp ook niet.
Ik kom er nu niet meer uit.
Hopelijk weet iemand waar dit door komt.
Groet,
Gerrit
Ik gebruik al jaren WD tot grote tevredenheid.
Via WD verzond ik automatisch weerrapporten via email naar een paar adressen.
Dit heeft altijd goed gewerkt tot een paar maanden geleden.
Omdat mijn PC te traag werd en volliep, HD was maar 5G, heb ik een nieuwe PC gekocht.
Ik heb van de oude PC de complete directory van wdisplay gekpopieerd naar de nieuwe PC. Verder heb ik wdisplay.ini uit de windowdirectory van de oude PC in de windowdirectory van de nieuwe PC gekopieerd.
Alles werkte direct.
Alleen een weerrapport verzenden via email lukt niet meer.
Als ik op de knop test klik wordt er één maal een email verzonden en daarna niet meer. Automatisch via de ingegeven tijden werkt het niet. Ook via te testknop niet meer.
Als ik mijn oude PC opstart en op het netwerk aansluit stuurt deze keurig een email, alleen zijn de gegevens uiteraard verouderd.
Is er bij het kopieeren een instelling weg gevallen welke ik niet vinden kan?
Sommige instellingen werden niet overgenomen. Deze heb ik opnieuw in moeten stellen. In vergelijking met de oude PC staat alles hetzelfde.
Ik heb de software geugrade naar 10.37N.
Dit hielp ook niet.
Ik kom er nu niet meer uit.
Hopelijk weet iemand waar dit door komt.
Groet,
Gerrit