- 21 mar 2009, 10:48
fout-6f675f5474f5251182ed1ef1fc6ca77c.JPG (124.81 KiB) 3793 keer bekeken
Hallo allemaal
Ik probeer nu al een week of 3 de data van mijn weer station 24/7 online te krijgen met Weather display
En heb dat geprobeerd met een laptop ( vista ) en nu met een Eee Box van Asus ( XP )
Alleen het probleem is dat het progamma vast loopt
De ene keer loopt alles goed en na 24uur slaat alles vast de ander keer al na 6 uur enz…
Ik gebruik als weerstation een Davis Vantage pro 2
En upload de gegevens van Weather display live via Weather display
Met de Eee Box krijg ik nu vaak een fout melding in beeld zie afbeelding
Ik gebruik de nieuwste versie van Weather display 10.37N b20
Ik ben begonnen met Weather display 10.37N b9 op een pc en heb het later overgezet naar een laptop .
En nu weer op de Eee box.. kan er wat verkeerds zijn gegaan met het overzetten ?
Kan ook een kalle installatie doen maar heb dan het idee dat ik alle data kwijt raakt
Iemand een idee wat het probleem is
MVG Gert
Ik probeer nu al een week of 3 de data van mijn weer station 24/7 online te krijgen met Weather display
En heb dat geprobeerd met een laptop ( vista ) en nu met een Eee Box van Asus ( XP )
Alleen het probleem is dat het progamma vast loopt
De ene keer loopt alles goed en na 24uur slaat alles vast de ander keer al na 6 uur enz…
Ik gebruik als weerstation een Davis Vantage pro 2
En upload de gegevens van Weather display live via Weather display
Met de Eee Box krijg ik nu vaak een fout melding in beeld zie afbeelding
Ik gebruik de nieuwste versie van Weather display 10.37N b20
Ik ben begonnen met Weather display 10.37N b9 op een pc en heb het later overgezet naar een laptop .
En nu weer op de Eee box.. kan er wat verkeerds zijn gegaan met het overzetten ?
Kan ook een kalle installatie doen maar heb dan het idee dat ik alle data kwijt raakt
Iemand een idee wat het probleem is
MVG Gert