Ze zullen ook een beetje op de comerciële toer gaan, en meeliften zal mij worst wezen ,maar als ik dit lees boven mijn inlog verhaal "De service is alleen te gebruiken door deelnemers aan het project van Blitzortung.org die al data naar de servers hebben ge-upload" dan zal daar wel het probleem zitten. Maar misschien weet iemand een omweg om toch aan die plaatjes te komen. Er zijn niet zoveel aktieve leden in nederland die meedoen aan dit project.
Ik ben één van de weinige Belgen die actief meedoet aan het blitzortung project. De community moet het hebben van actieve leden, anders stort de boel gewoon in.
Als je naar een barbecue gaat waar gevraagd wordt om je eigen vlees mee te brengen, kan je wellicht ook hier en daar wat pikken, maar als iedereen dat doet, is er geen vlees meer :p Maar misschien werkt dat in Nederland anders :p
Egon wanke, de oprichter, vertelde onlangs nog, dat op drukke momenten de load van de blitzortung hoofdsite zo hoog kan worden dat hij onbereikbaar wordt, maar ze wel willen garanderen dat op die momenten de actieve deelnemers wel nog steeds vlot toegang hebben tot de data. Maar dit enkel op voorwaarde dat hiervan geen misbruik wordt gemaakt door "meelifters", dus er is een constante strijd tegen deze "meelifters", zodat actieve leden waar krijgen voor hun inzet.
Maar goed, ieder z'n eigen mening