- 06 aug 2010, 12:08
Hoi Maarten,
Ook namens Leudalweer van harte welkom, leuk er weer een weerstation uit Midden-Limburg bij te hebben.
Wat betreft WD in combinatie met mijn weerstation ben ik van andere mening, werk er al jaren mee zonder noemenswaardige problemen, het is even wennen in het begin maar dan zul je zien dat je een behoorlijk compleet programma hebt. Ook heeft WD een zeer goed forum waar je van alles en nog wat kunt vinden! Op alle gebied zijn er zeer uitgebreide topics voorhanden.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen mening over de diverse software dus je zult het zelf moeten ondervinden. Ook kun je nog de diverse software naast elkaar gebruiken. Voor WD zou ik zeggen, geef het niet te snel op want dat zou jammer zijn!
Succes met je keuzes,
Peter.
Ook namens Leudalweer van harte welkom, leuk er weer een weerstation uit Midden-Limburg bij te hebben.

Maar zo heeft iedereen zijn eigen mening over de diverse software dus je zult het zelf moeten ondervinden. Ook kun je nog de diverse software naast elkaar gebruiken. Voor WD zou ik zeggen, geef het niet te snel op want dat zou jammer zijn!
Succes met je keuzes,
Peter.