Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
wthus schrijft:
Eckie76 schrijft:
Bij mij geen update vanochtend om 10:00.

Die update komt altijd pas rond 12 uur als ik goed heb. Altans, dat is met het plaatje zo. Hier staat hij ook nog op 22 uur.

Nee, in de zomertijd wordt het plaatje nog één uur later gemaakt, helaas maar het is niet anders, alhoewel het natuurlijk veel sneller kan.
Door wthus
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Eckie76 schrijft:

Die update komt altijd pas rond 12 uur als ik goed heb. Altans, dat is met het plaatje zo. Hier staat hij ook nog op 22 uur.

Nee, in de zomertijd wordt het plaatje nog één uur later gemaakt, helaas maar het is niet anders, alhoewel het natuurlijk veel sneller kan.

Om 13 uur dus pas? Dan zit er ruim 3 uur tussen 10:00 uur dat de data er is en 13:00 uur dat het plaatje verschijnt.
Door Wietse
wthus schrijft:
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Eckie76 schrijft:

Om 13 uur dus pas? Dan zit er ruim 3 uur tussen 10:00 uur dat de data er is en 13:00 uur dat het plaatje verschijnt.

Inderdaad, ze denken. Ach die weeramateurs die kunnen wel wachten. Wij hebben hun data, dus we zien wel wanneer we een keer iets terug leveren aan Het Weer Actueel ;).
Door Meteonoord
Geachte collega's,

Ondanks het feit dat ik ooit gesteld heb niet meer te reageren op het onderwerp “Mening MOS verwachting MC/HWA“ moet mij nu toch iets van het hart. Zuiver het verkondigen van een mening.

Hoe ik denk over de samenwerking MC/HWA moge voor een ieder duidelijk zijn en voor diegene die dat niet weten, doe enig speur werk op dit forum.

In de tijd dat de discussie begon, werd mij door diverse collega’s te verstaan te geven : Als je het er niet mee eens bent dan lever je geen gegevens aan maar hou op met dat gezeur op dit forum.

Maar wat schetst mijn verbazing ? Diegene die mij in het verleden hard en soms unfair hebben aangevallen leveren wel gegevens maar komen iedere keer op het forum met hun kritieken op MC.

Geachte collega’s als u dan zo veel commentaar hebt op MC lever dan geen gegevens meer aan maar bespaar mij de kritieken op MC. Komt deze kretologie u bekend voor ? Jazeker, dat zijn uw eigen woorden.

Laat mij met mijn hobby bezig zijn, op wat voor een niveau dan ook, want ik heb nog plezier in mijn hobby.

Een reactie op dit schrijven zal door mij dan ook niet beantwoord worden.

Wellicht is het een goed voorstel dit topic nu maar eens te sluiten.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen.
Door Eckie76
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Eckie76 schrijft:

Inderdaad, ze denken. Ach die weeramateurs die kunnen wel wachten. Wij hebben hun data, dus we zien wel wanneer we een keer iets terug leveren aan Het Weer Actueel ;).

Aan dit soort reacties heb ik niets. Maak alsjeblieft een aparte topic waarin je je odyssee tegen MC naar hartelust kunt uitkristalliseren.
Door wthus
Ik heb helemaal niets tegen MC Eckie76 en Meteonoord. Het is gewoon een verbazing en constatering waarvan ik eerder niets afwist (zomertijd, 3 uur later) en valt gewoon onder dit topic.
Door Wietse
Eckie76 schrijft:
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Wietse schrijft:
wthus schrijft:
Eckie76 schrijft:

Aan dit soort reacties heb ik niets. Maak alsjeblieft een aparte topic waarin je je odyssee tegen MC naar hartelust kunt uitkristalliseren.

In dit topic mag je je "mening" kwijt, daar maak ik dankbaar gebruik van.
Door Wietse
Eckie76 schrijft:
Gooi maar op slot, dit is zo kansloos...

Ja, we zijn zo ook kansloos. We hebben recht tot klagen zolang de MOS verwachting niet naar behoren werkt, of niet soms? Dit stond in het contract.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11