Luc schrijft:
Marcel,
We weten dat je niet achter de samenwerking staat. Dat is je goed recht. Deze mening heb je ook al vaak verkondigd via dit forum. Op de een of andere manier probeer je steeds weer kolen op het vuur te gooien en iets negatiefs te zeggen zodra er (nieuwe) ontwikkelingen zijn rondom de samenwerking. Anderen aansporen om de upload te stoppen, vind ik te ver gaan.
Thierry vraagt vriendelijk om te stoppen met dit soort opmerkingen. Ook ik wil je verzoeken om dit soort opmerkingen achterwege te laten.
Mvgr,
Luc
Sorry Luc, maar ik schrijf niet negatief, jullie beschrijven het als negatief omdat ik in jullie vaarwater sta.
Ik schrijf zo als meerdere denken maar niet durven te schrijven en er zal een de kastanjes uit het vuur moeten halen.
Ik ben ook niet negatief op MC of HWA, maar wel zakelijk en dat mag weer niet van jullie, Luc ben jij ook zo tegenover MC of ben je dan net zoals ik, het beste er uit proberen te halen, alleen met eenverschil ik wil het voor de groep weer amateurs en jij voor jouw eigen toko.
Maar dat mag niet zo als ik begrijp, je mag geen tegen gas geven, beetje jammer.
Maar een ding is zeker Luc en aanhang, ik zal niks meer over dit gebeuren schrijven en die andere collega's hoeven gaan bang te hebben, ik ben een man van woord en hou dit fijn voor mij en voor de rest veel plezier met jullie HWA en MC
Ik heb er ook totaal niks op tegen dat andere amateurs de data leveren en wil ook niet voor ze denken en ook niet wakker maken.
Als het voor de groep beter is, dan is het ook voor mij beter en of de een wel of niet aan levered zal mij een zorg wezen, daar laat ik een ieder in vrij.
Maar nogmaals hadden wij in een bepaalde tijd geen mensen die tegen het vaarwater ingingen, dan zouden wij nu allemaal een heel andere taal spreken.
Ik vindt dat de groep maar stilletjes wordt gehouden met verhalen die ook vaker als een keer op dit forum komen en zolang die verhalen er zijn, zal ik tegen gas geven.
Tenslotte is door het schrijven van mij wel weer een actie gekomen van MC, maar dat zien jullie ook weer niet in, althans de meesten hierzo.
Zou die reactie, of zoals sommige zeggen de oude update dan ook geweest zijn, dacht het niet.
Slaap verder. :side: