Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Recent is er een aanpassing gedaan in het systeem van de provider die de SMS afhandeld. Hiervan ben ik niet op de hoogte gesteld. Het gevolg is dat SMS aanvragen niet doorkwamen bij HWA. Hierdoor konden de aanvragen niet verwerkt worden.

De SMS storingsdienst is wel blijven functioneren. Echter nieuwe aanmelding zijn sinds 25 maart niet meer verwerkt.

Ik heb de SMS software inmiddels aangepast. Alle aanvragen zouden vanaf nu weer moeten werken.

Excuses voor het ongemak!

Gr,
Luc
Door WinRAR.be
Dag Luc

Zou de doorgevoerde aanpassing o.a. kunnen betekenen dat het nu mogelijk zou zijn om sms waarschuwing naar België te sturen?
Door wthus
Hier loopt de sms dienst goed, er zit soms wel wat looptijd tussen het ontvangen van een storings sms die meer bedraagt dan het ingestelde termijn. Maar verder ben ik tevreden met de dienst en het feit dat ik de laatste tijd weinig smsjes heb gekregen. Dat is een goed teken ;)
Door Luc
WinRAR.be schrijft:
Dag Luc

Zou de doorgevoerde aanpassing o.a. kunnen betekenen dat het nu mogelijk zou zijn om sms waarschuwing naar België te sturen?

Nee helaas! Ik kan wel een SMS versturen naar België, maar met buitenlandse nummers kun je je niet aanmelden. Dat werkt helaas niet.

Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van de SMS service provider. Ze hadden een fout gemaakt met het in productie nemen van nieuwe 'MO software'. Ik kreeg ineens niet meer de datum en tijd aangeleverd waarop een SMS is aangevraagd. Mijn software ging er vanuit dat deze altijd werd aangeleverd. Na mijn klacht zijn de datum en tijd toch weer gaan aanleveren.

Gr,
Luc