Algemeen forum voor discussie over de website
Door petergroeneveld
wsp schrijft:
weerzoetermeer schrijft:
In iedergeval, er is vooruitgang, zou dat ook geweest zijn zonder mijn negatieve reactie's op MC ???

Nou Marcel,

Ik vind je de held van hetweeractueel.nl

Gr.
Thierry

Dus Thierry, ik ben geen held, maar gewoon een realist.

Een goede Paasmorgen iedereen,

Beter een realist dan een held. Helden sneuvelen toch maar weer in de een of andere arena of op het slagveld.

Maar even wat anders we hebben een xml feed en uiteindelijk de weericonen van MC gekregen, welke creatieve mogelijkheden zijn er allemaal om deze te gaan gebruiken?

Zie dat er mensen zijn die het in tabelvorm op de site hebben staan, er zijn er die het script van Joris gebruiken, maar dan moet je kennis van php hebben. Heb zelf al veel tutorials php doorgenomen maar kom er op dit moment nog niet uit. Een enkeling heeft het in Flash gemaakt, ook mooi gedaan.

Met wat tips van de mensen die al het een of ander met de xml feed hebben gedaan komen we misschien samen een stuk verder.
Zijn er ook mensen die gebruik willen maken van de xml feed en hier problemen mee hebben, misschien dat we samen er verder uit kunnen komen.

Fijne Paasdagen gewenst,

Peter.
Door tjabine
Ik wil me graag aansluiten bij Peter!
Ik heb ook het script van Joris maar kom er niet veel verder mee dan er naar kijken!:S
Ik zelf zou wel zoiets als http://www.hetweerinalkmaar.nl/willen hebben.
Maar verder dan de standaard MOS kom ik niet.

Gr Ron.
Door jorissynaeve
Ik zal morgen eens een script maken met beschrijving hier van ;)
Dan kan je dat script gebruiken en desnoods herschrijven als je het snapt.
Door Regards
jorissynaeve schrijft:
Ik zal morgen eens een script maken met beschrijving hier van ;)
Dan kan je dat script gebruiken en desnoods herschrijven als je het snapt.

Dit zou toppie zijn als je dit wilt doen, heb al eens een script van je gehad maar wist hier niets mee te doen, als we een voorbeeld zouden kunnen krijgen dan kunnen we hier verder aan gaan sleutelen.
Door jorissynaeve
Zoals beloofd kan je een handleiding met voorbeeld vinden op volgende link:
http://usr260508.i-net.be/HWAMOS/voorbeeld/

Voor een zelf gemaakte mos-output moet je wel een beetje kennis hebben van html. Verder moet je gewoon het voorbeeld volgen en ik denk wel dat het er ook tamelijk goed in uitgelegd staat.

Je moet me maar een pb sturen als het echt niet lukt.
Door jorissynaeve
Neen, je hoeft helemaal joomla niet te hebben. Ik heb een joomla-module er bij gebouwd maar de mos.php is helemaal niet voor joomla.
Je moet wel een server hebben waar php op draait, anders gaat het inderdaad niet lukken. Een server die alleen html kan draaien kan de xml niet inlezen.
Door petergroeneveld
jorissynaeve schrijft:
Zoals beloofd kan je een handleiding met voorbeeld vinden op volgende link:
http://usr260508.i-net.be/HWAMOS/voorbeeld/

Voor een zelf gemaakte mos-output moet je wel een beetje kennis hebben van html. Verder moet je gewoon het voorbeeld volgen en ik denk wel dat het er ook tamelijk goed in uitgelegd staat.

Je moet me maar een pb sturen als het echt niet lukt.

Hallo Joris,

Heb respect en waardering voor de moeite die je hebt genomen om voor ons een handleiding voor de XML MOS verwachting te maken. Wil je daarvoor ook bedanken.

Zal proberen je handleiding te volgen en eens kijken of het lukt om de XML MOS verwachting op mijn site zichtbaar te maken, het zal nog wel een hele kluif worden heb ik al gemerkt.

Weet dat je een universitaire studie aan het volgen bent dus voor jou is het natuurlijk peanuts om scrips te maken, voor een dummy zoals ik is het heavy stuff dus excuseer me als er domme vragen van mij komen.

Groeten,

Peter