Algemeen forum voor discussie over de website
Door Zaferr
Ik heb gister middag de gegevens veranderd in JA JA zodat ik de MOS verwachting kon plaatsen.. Nou is deze tot op de dag van vandaag niet geupdate. sterker nog, sinds 12 december 2008 9:00 is deze niet geupdate.

waar ligt de fout?

gr. Zafer
Door tjabine
Hoi Zafer,

Kan het zijn dat je de MOS voor het laatst op 12 dec in gebruik had?
Misschien klopt het script niet meer?
Of misschien duurt het toch langer dan 12 uur voor dat je gegevens verwerkt worden?;)

Gr Ron.
Door Zaferr
Hey Ron,

Ik heb hem sinds gister op JA gezet, en de eerste keer dat het werd ingevoerd naar Nee, omdat ik mijn twijfels had.. Ik zie op andere website's 20-04 23:00 staat, terwijl ik hem die middag al geplaatst heb, dus mijne is niet geüpdate.. Raar!

Gr. Zafer
Door wslangerak
Hoi Zafer,

Volgens mij moet Luc handmatig de boel op verversen zetten, is waarschijnlijk nog niet gebeurd. Je kan Luc even een berichtje sturen of dat hij ernaar kijkt.

Gr,
Kees.
Door Zaferr
Heb Luc net een berichtje gestuurd en ik hoor het wel..

Ik post nog wel een berichtje als ik meer weet, voor een evt. volgende keer..

Bedankt voor de tips!

Groetjes Zafer
Door Luc
wslangerak schrijft:
Hoi Zafer,

Volgens mij moet Luc handmatig de boel op verversen zetten, is waarschijnlijk nog niet gebeurd. Je kan Luc even een berichtje sturen of dat hij ernaar kijkt.

Gr,
Kees.
Uploaden van de deelnemerslijst naar Meteo Consult gebeurt 2 keer per dag. In de file van vanmorgen 7.00u stond jouw weerstation er nog niet bij. Ik heb de file zojuist nogeens extra handmatig geupload. Nu staat jouw weerstation er in ieder geval bij. Ik hoop dat dit nog op tijd is voor de MOS run van vanmorgen, anders zie je jouw MOS verwachtingen in de run van vanavond pas.

Gr,
Luc