Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Regards
Nou heb "groen" licht gekregen om alles in 1 file te zetten :) .

U kunt deze .zip file verkrijgen door mij een PB (Persoonlijk Bericht) te sturen met uw e-mail adres hierin.

Niemand heeft gereageerd op mijn bovenstaande berichtje op de "Nacht" probleem, mag aanemen dat jullie het zo goed vinden, heb deze "aanpassing" ook in de .zip file verwerkt, mocht u het alsnog niets vinden dan kunt u dit natuurlijk zelf aanpassen.

Zou het fijn vinden als de eerste persoon die de file van mij krijgt willen vragen of alles een beetje duidelijk is :blink:

U kunt zich voorstellen dat ik niet 24 uur achter de Laptop zit om de .zip file te versturen :dry:

Groeten Rik
Door jansmit
Bedankt voor de file, lijkt makkelijk te doen een goede uitleg.
Heb nu geen tijd moet naar een verjaardag.
mvg
Jan Smit
Door jansmit
Het is toch nog heel snel gelukt.
[ul]http://www.ladiesbridge.nl/weer/mos/verwachting.php[/ul]
Door Regards
jansmit schrijft:
Het is toch nog heel snel gelukt.
[ul]http://www.ladiesbridge.nl/weer/mos/verwachting.php[/ul]

Ben ik blij mee, werkt het in ieder geval ;)

Bedankt voor de info & een fijne verjaardag.

Groeten Rik
Door eugel
Regards schrijft:
eugel schrijft:
mooi script maar hoe krijg ik de data erin? En de weersymbolen?

gebruik nu dus de orginele Mos verwachting van "het weer actueel"
wil nu ook wel eens stoeien met jullie script. Maar snap niet helemaal hoe ik nu de mos data en de symbolen in dit script moet krijgen. Kan ik dat ergens downloaden? of hoe werkt dat?

Kunnen jullie me verder helpen?

Groeten Marcel.

Marcel, je heb groot gelijk, zat gisteravond in mijn auto richting mijn werk en dacht hier ook al aan, ik dacht: hierop kunnen we wachten met zulke vragen, en je heb nog groot gelijk ook.

Rik

Heb je een mailtje gestuurd Rik.
Door Regards
eugel schrijft:
Regards schrijft:
eugel schrijft:
mooi script maar hoe krijg ik de data erin? En de weersymbolen?

gebruik nu dus de orginele Mos verwachting van "het weer actueel"
wil nu ook wel eens stoeien met jullie script. Maar snap niet helemaal hoe ik nu de mos data en de symbolen in dit script moet krijgen. Kan ik dat ergens downloaden? of hoe werkt dat?

Kunnen jullie me verder helpen?

Groeten Marcel.

Marcel, je heb groot gelijk, zat gisteravond in mijn auto richting mijn werk en dacht hier ook al aan, ik dacht: hierop kunnen we wachten met zulke vragen, en je heb nog groot gelijk ook.

Rik

Heb je een mailtje gestuurd Rik.

.Zip file is onderweg :woohoo:
Door AenG
Heeft iemand ook al een MOS-script gemaakt die lijkt op de MOS-verwachting van Meteoconsult?
Ik heb al veel voorbeelden voorbij zien komen, maar tot op heden vind ik persoonlijk die van Meteoconsult het duidelijkst.

Gr Geert
Door AenG
Ja, dat begint al aardig in de richting te komen. Maar als ik deze vergelijk met de die van MC, dat vind ik die van MC nog steeds duidelijker.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10