Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
Totaal off-topic, maar dat mag in deze categorie....

Afgelopen weekend zijn we met het 5e elftal van vv Kessel kampioen geworden. Om het een beetje on-topic te maken, kan ik melden dat het perfect weer was om een kampioenschap te vieren. Lekker zonnetje en geregeld wat neerslag (in de vorm van bier).

Na een paar dagen feesten en bijkomen, ga ik vandaag weer eens de email en het forum doorlezen.

Gr,
Luc
Door jansmit
Gefeliciteerd, wij zijn het weekend bridgekampioen geworden maar dat is heel wat anders.
mvg
Jan Smit
Door petergroeneveld
Beiden gefeliciteerd met het behalen van jullie kampioenschap, wel neerslag gehad maar het smaakte niet naar bier :silly: . Had waarschijnlijk in Kessel moeten zijn.

Groetjes,

Peter.
Door WeerstationGraveNL
Dan doe ik mee jongens;

Ik ben vorige week kampioen geworden bij mijn vrijdagavond-biljartclub.
Dat wordt uiteraard binnen gevierd, dus weinig zon, maar waarschijnlijk met net zoveel neerslag als bij jou Luc. Alleen was ik wat eerder opgedroogd. Ach, oefening baart kunst :laugh:
Door Meteonoord
wsp schrijft:
LB

Marcel,

Wat betekent dit ?

Groet,

Bert
Door AenG
Ik denk dat Marcel de informatie niet zo belangrijk vindt.
Want LB is chat-taal voor "lekker belangrijk".
Door Meteonoord
petergroeneveld schrijft:
Even opgezocht http://www.afkorting.nl/:
LB= Left Button of Lebanon,
l.b.= lekker belangrijk.

Bedankt Geert en Peter.

Nu wordt ik dus wel wat ouder als je dit al niet begrijpt.
Ik dacht dat ik de nederlandse taal redelijk meester was.

Maar ja als je het dan niet belangrijk vind, waarom reageer je dan ?

Ouder worden van mij zullen we maar zeggen.

Maar desalniettemin, Luc gefeliciteerd.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door wsp
Sorry hoor,

Het is inderdaad lekker belangrijk.

Ik vindt het persoonlijk wel een verkeerd voorbeeld, ik snap wel dat Luc blij is, dat zou ik ook zijn, maar er wordt vaak gezegd van dat we het niet over weer hebben, alleen maar over techniek en hardware en dat er meer over het weer moet komen.
Dan vindt ik het ook niet normaal dat er iets over kampioen geschreven wordt.
Mijn dochtertje is ook geslaagd voor het zwem diploma, zou ik dit nu op het forum schrijven hierzo, of in mijn eigen Hyves of andere mogelijkheden op internet.

Maar ja zoals normaal, als je iets over Luc of iets anders schrijft dan mag het niet, wordt je aangevallen en de beheerder zelf mag het wel, wat een geslijm he.

Tuurlijk vindt ik het leuk voor ze, maar niet leuk om op een weer forum te zetten.
Kijken wat zou het volgende zijn, ik heb in de lotto 250 euro gewonnen, waar is de grens mensen, of vinden jullie het allemaal normaal, was eens benieuwd geweest als ik het erop had geschreven, dan kreeg ik ook de volle mep, zoals normaal, maar ja, nu is het de beheerder zelf, daar kun je niks van zeggen he, stel je voor he.