Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Het zit hem niet in de Axis verbinding, omdat Bert een andere verbinding aanbood, een tweede die het niet had.

Ik geloof dat er een virus via dontexist.org meegesluist wordt met de Axis verbinding waar je zelf niets aan kan doen, dat moeten de beheerders van dontexist.org oplossen.

John van Os

Hi John,

Ik moge verwijzen naar mijn uitleg.

Frappant is dat jij geen virus melding krijgt op het tweede adres.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Dit is de reactie van mijn browser als ik jouw links aanklik. MacAfee Antivirus schrijft dan het volgende in de Explorer:

" meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.
Waarom bent u naar deze pagina geleid? Bij onze testen heeft deze site geprobeerd onrechtmatige wijzigingen op onze test-pc aan te brengen door gebruik te maken van een beveiligingsprobleem van de browser. Dit is een ernstig beveiligingsrisico waardoor de pc geïnfecteerd kan raken.

Gedetailleerd siterapport weergeven Terug naar vorige pagina Deze waarschuwing uitschakelen Deze waarschuwing negeren "

--------------------------------------------------------------------

Zoals door mij toegelicht.
Lijkt mij trouwens niet een oplossende opmerking dus No comment.

Bert J. van Bergen

Het ga u goed...no comment...Wat wordt zijn volgende oneliner?
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Dit is de reactie van mijn browser als ik jouw links aanklik. MacAfee Antivirus schrijft dan het volgende in de Explorer:

" meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken.
Waarom bent u naar deze pagina geleid? Bij onze testen heeft deze site geprobeerd onrechtmatige wijzigingen op onze test-pc aan te brengen door gebruik te maken van een beveiligingsprobleem van de browser. Dit is een ernstig beveiligingsrisico waardoor de pc geïnfecteerd kan raken.

Gedetailleerd siterapport weergeven Terug naar vorige pagina Deze waarschuwing uitschakelen Deze waarschuwing negeren "

--------------------------------------------------------------------

Zoals door mij toegelicht.
Lijkt mij trouwens niet een oplossende opmerking dus No comment.

Bert J. van Bergen

Het ga u goed...no comment...Wat wordt zijn volgende oneliner?

Ben je er nog niet van overtuigd dat je alleen maar probeert te provoceren ?
Laag en daartoe laat ik mij niet verlagen, ik ben met mijn hobby bezig.
Door wsp
Wij allemaal Bert.

Olaf laat je netjes zien wat hij krijgt te zien op zijn pc.
Door nolversteeg
Hallo Bert,
Ik heb zojuist nog even gekeken naar beide links in de vorige pagina,het gaat bij mij zonder problemen, scanner McAfee 8.5.0i

groeten Nol
Door tjabine
Zoals Bert al aangaf, is hij opzoek naar een oplossing!
Wat het probleem is weet hij zolangzamerhand wel!
Dat is in het vorige topic al genoeg aan de orde gekomen denk ik.
Door beneluxmeteo
Ook bij mij werkt het perfect Bert.

Het ligt bij velen aan een stuk beveiliging van de PC. Ik noem het maar 'overbeveiliging' wat er dan gaande is. Maar goed, dat is persoonlijke mening. Ik loop wat betreft jouw links niet tegen problemen aan en is prima te openen.

Ik ga mijn bed eens opzoeken!

Groet'n,

Johan
Door Meteonoord
nolversteeg schrijft:
Hallo Bert,
Ik heb zojuist nog even gekeken naar beide links in de vorige pagina,het gaat bij mij zonder problemen, scanner McAfee 8.5.0i

groeten Nol

Hi Nol,

Bedankt voor je ondersteuning. Ik krijg steeds meer van dit soort ondersteuningen.

Ik ben geen 100% kenner van de weerprog's etc maar ik probeer mijn best te doen.

Kritiek leveren is simpel Nol maar er is bijna niemand die meedenkt.

Maar, nogmaals bedankt,

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Ook bij mij werkt het perfect Bert.

Het ligt bij velen aan een stuk beveiliging van de PC. Ik noem het maar 'overbeveiliging' wat er dan gaande is. Maar goed, dat is persoonlijke mening. Ik loop wat betreft jouw links niet tegen problemen aan en is prima te openen.

Ik ga mijn bed eens opzoeken!

Groet'n,

Johan

Slaap ze, we moeten maar weer eens weer een kop koffie drinken.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Ik kan alleen maar constateren dat Bert mijn reacties niet objectief kan beoordelen en alles van mijn hand als een aanval op zijn persoonlijkheid ziet. Ik probeerde te helpen door weer te geven wat ik te zien kreeg in mijn browser, maar dat wordt ( trouwens al voor de tweede maal ) als negatief ervaren, en zelfs provocatief.