Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Meteonoord
Beste collega's,

Wie werkt er met Ziggo Z3i ?

Wat zijn jullie ervaringen ?

Heb je ook het nieuwe modem ?

Ik hoor graag want de verhoging van de snelheid kan misschien ook wel meewerken aan mijn probleem in een ander topic ( WD ).

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Hallo Bert,

Ik werk nu sinds kort met ziggo Z3i.

Ik had eerst Z2.

Helaas loop ik na de upgrade tegen steeds meer problemen aan, namelijk het wegvallen van het internetsignaal, wat zeker meerdere malen per dag voorkomt. Het resetten van de modem geeft dan tijdelijk wat verbetering... Maar ondertussen weet ik de gang naar het modem inmiddels blindelings te vinden....

Ze zullen mij deze week een nieuw modem en aansluitsetje sturen, in de hoop dat dat de problemen oplost... Ik hou je op de hoogte. Mijn ervaring tot nu toe:

Inderdaad erg snel, maar helaas een ernstig onstabiel signaal die hier dus geregeld wegvalt en pas na reset weer terug is. Al met al dus beetje teleurstellend.... Maar nogmaals; ik hou je op de hoogte en ik hoop dat het nieuwe modem en aansluitsetje mij van de problemen afhelpt. Even voor de duidelijkheid: met Ziggo Z2 had ik geen problemen. Het één en ander is begonnen na de upgrade van Z2 naar Z3i.

Groet,

Johan
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Hallo Bert,

Ik werk nu sinds kort met ziggo Z3i.

Ik had eerst Z2.

Helaas loop ik na de upgrade tegen steeds meer problemen aan, namelijk het wegvallen van het internetsignaal, wat zeker meerdere malen per dag voorkomt. Het resetten van de modem geeft dan tijdelijk wat verbetering... Maar ondertussen weet ik de gang naar het modem inmiddels blindelings te vinden....

Ze zullen mij deze week een nieuw modem en aansluitsetje sturen, in de hoop dat dat de problemen oplost... Ik hou je op de hoogte. Mijn ervaring tot nu toe:

Inderdaad erg snel, maar helaas een ernstig onstabiel signaal die hier dus geregeld wegvalt en pas na reset weer terug is. Al met al dus beetje teleurstellend.... Maar nogmaals; ik hou je op de hoogte en ik hoop dat het nieuwe modem en aansluitsetje mij van de problemen afhelpt. Even voor de duidelijkheid: met Ziggo Z2 had ik geen problemen. Het één en ander is begonnen na de upgrade van Z2 naar Z3i.

Groet,

Johan

Hi Johan,

Ik heb nu een aantal weken het nieuwe modem maar qua snelheid ben ik er op vooruit gegaan alhoewel hij met het oude modem ook probleemloos liep.

Ik ben benieuwd.

Groet,

Bert J. van Bergen

Bye the way : Met de opmerking na dizze..... moet ik dat zien i.v.m. uitbreiding ? ( Mag per e-mail beantwoordt worden hoor )
Door petergroeneveld
Meteonoord schrijft:
Beste collega's,

Wie werkt er met Ziggo Z3i ?

Wat zijn jullie ervaringen ?

Heb je ook het nieuwe modem ?

Ik hoor graag want de verhoging van de snelheid kan misschien ook wel meewerken aan mijn probleem in een ander topic ( WD ).

Groet,

Bert J. van Bergen

Hallo Bert,

Had eerst van Ziggo een Z1 abonnement maar met meerdere pc's en/of laptop gebruik ook snelheid verlies en hierdoor vaak upload problemen van weerdata naar de server gehad.

Toen voor prijs kwaliteit gekozen bij Ziggo en wel voor het "Alles-in-1" abbonnement met een upload snelheid van 1,5 Mbit/s en een download snelheid van 10 Mbit/s. Dit is voor ons ruim voldoende wanneer we tegelijkertijd met 4 laptops bezig zijn op internet.

Bij dit abonnement zit internet, tv (met graties een digitale decoder) en bellen, van het bellen maken wij overigens geen gebruik.

We hebben het al een maand en nog geen probleem van welke aard dan ook ondervonden, afkloppen! Geen één keer het modem moeten resetten en ook geen upload probleem meer gehad van data naar de server. Alles werkt perfect en supersnel.

Succes met je keuze,

Peter.