Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
osjohn schrijft:
Jij heb altijd gelijk Olaf.

John

Wil je dit soort opmerkingen a.u.b. achterwege laten?
Door weerzoetermeer
Hallo allemaal,

Jammer dat er geen keuze mogelijkheid is om zowel het pro weerbericht als het amateur weerbericht te kunnen kiezen. Persoonlijk zou ik het zeer jammer vinden als het amateur weerbericht zou verdwijnen van deze weeramateur site. Maar goed...dat is democratie....

Overigens vind ik het wel prettig dat die shoutbox nu weg is, hopelijk blijft dat zo...

Gr.
Thierry
Door weerzoetermeer
Omdat ik het geen toegevoegde waarde vind hebben en in veel gevallen geen reklame voor HWA.

Gr.
Thierry
Door osjohn
Olaf;

----------------------------------------------------------------

Nooit van mijn leven, ik sta achter de mensen die een rieele hobby webpagina bezitten en al hun tijd in deze hobby beleven.

Met vele ( volgens jou goede bedoelingen ) opmerkingen over naukeurigheid, dagelijks weerbericht etc. kunnen we beter naar de webpagina van Meteoconsult of het KNMI gaan kijken en al de fustraties achterwegen laten.

John van Os
Door Eckie76
osjohn schrijft:
Olaf;

----------------------------------------------------------------

Nooit van mijn leven, ik sta achter de mensen die een rieele hobby webpagina bezitten en al hun tijd in deze hobby beleven.

Met vele ( volgens jou goede bedoelingen ) opmerkingen over naukeurigheid, dagelijks weerbericht etc. kunnen we beter naar de webpagina van Meteoconsult of het KNMI gaan kijken en al de fustraties achterwegen laten.

John van Os

Ik vraag je nogmaals persoonlijke aanvallen achterwege te latenn.
Door Wietse
Het is beslist, het weerpraatje zal niet meer gemaakt worden door weeamateurs.
Natuurlijk en dat weet ik bijna wel zeker, hebben sommige via andere ip's extra vaak gestemt op dat gene wat men wil bereiken.

Jannes is er ook per direct mee gestopt, door jullie "goede, opbouwende" kritiek. Hiermee bedoel ik vooral de mensen die nog geen hand uit de mouwen kunnen steken maar wel op alles waar over te zeuren valt het eerste woord hebben...
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Het is beslist, het weerpraatje zal niet meer gemaakt worden door weeamateurs.
Natuurlijk en dat weet ik bijna wel zeker, hebben sommige via andere ip's extra vaak gestemt op dat gene wat men wil bereiken.

Jannes is er ook per direct mee gestopt, door jullie "goede, opbouwende" kritiek. Hiermee bedoel ik vooral de mensen die nog geen hand uit de mouwen kunnen steken maar wel op alles waar over te zeuren valt het eerste woord hebben...

Hi Wietse,

Ik vind dat je toch een beetje slechte verliezer, zo er sprake is van een verliezer, bent. Er is tot op heden nog geen enkel besluit genomen laat staan beslist.

Ik heb deze topic opgestart omdat ik vind dat we hier op een nette manier over moeten kunnen praten zonder elkaar aan te vallen of zo. Ik heb in mijn eerste stukje ook gezegd en ik citeer :

Let wel, ik zou het op prijs stellen als het niet gaat over de personen die op dit moment een bijdrage leveren. Ik ga er blindelings vanuit dat zij binnen hun kunnen het beste geven. Laten we afspreken alleen te discussieren over de manier waarop we het weerbericht graag zien.
Einde citaat.

Mijn conclusie is ook dat, gezien dit topic, er niemand is die kritiek heeft over de kwaliteit van de stukjes. Men heeft problemen met de " actuele waarde en de regelmaat " van het weerbericht. Ik denk dat we ook moeten kijken naar een andere mogelijkheid te weten : Regelmaat van plaatsing van het weerbericht. Te denken valt dan aan bv. ca. 08.00 en ca. 18.00 uur een nieuw weerbericht alleen dan moeten de schrijvers van het weerbericht zich ook wel een beetje aan deze tijden houden. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er bovenaan de pagina staat : Het weer actueel en dan een weerbericht van die dag ervoor.

Nogmaals, ik ben er van overtuigd dat de schrijvers van het weerbericht hun stinkende best doen. Ik hoop dat je probeert er ook eens wat positiever tegenaan te kijken en niet gelijk met het vingertje wijzen.

Tot slot, wees voorzichtig met uitspraken zoals " Hiermee bedoel ik vooral de mensen die nog geen hand uit de mouwen kunnen steken ". Ik ben rolstoel afhankelijk en er zijn een heleboel zaken die ik gewoonweg niet kan.

Des al niet te min, vriendelijke groet,

Bert J. van Bergen.
Door beneluxmeteo
Hallo allemaal,

We wachten de uitslag rustig af.
Ik blijf zelf een voorstander van zowel prof als amateur voor bijdrage wat betreft het weerbericht. Ik denk dat je dan een goede middenweg hebt en het de meeste mensen naar de zin kunt maken.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik via dit forum moet vernemen dat mijn 2 collega weerbericht schrijvers dus stoppen.... Of begrijp ik dit verkeerd?

Verder wil ik nog wel kwijt dat er ook bepaalde mensen zijn die gericht meedenken en ook naar een oplossing willen zoeken. (Zo kreeg ik van Bert zeer terecht een privébericht met het aanbod dat hij evt. mijn gesproken tekst wel wilde typen).

Kortom; laten we de voor en nadelen onder de loep nemen en wellicht komen we tot elkaar wat betreft het weerbericht.

Ik wens een ieder een fijne avond!

Groet,

Johan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7