Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Perfect zoals het kaartje er nu uitziet. Hoe groter de dichtheid van het netwerk zal worden, des te beter de kaart. Het is jammer dat er een gedeelte van de meetstations niet in kan worden meegenomen, maar hopelijk zal dit in de toekomst veranderen.
Weer een goede aanwinst voor de site!
Door mavlo77
Inderdaad erg mooi. Vergelijk hem eens met die van het KNMI...

Afbeelding

Erg grote gelijkenis!
Door jorissynaeve
Gisteren is er toch wel neerslag gevallen? Ik denk dat er dus een foutje zit in de neerslagkaart van vandaag. Hij toont dat er nergens neerslag is gevallen...
Door wthus
Mooi kaartje Luc! Komt er ook een raadpleegbaar archief van de neerslag kaartjes?

PS, reageer verder op het moment niet zoveel op het forum wegens druktes ivm stage. Heb niet zoveel tijd om alles op internet af te bezoeken dagelijks :(
Door Luc
wthus schrijft:
Mooi kaartje Luc! Komt er ook een raadpleegbaar archief van de neerslag kaartjes?(

Nog geen idee of en hoe ik dit wil doen.

Ik wil ook een keer min-/max temperatuurkaartjes maken. Als ik alle kaartjes beschikbaar wil houden in een archief, dan zal de harddisk waarschijnlijk snel vol raken.

Ik heb wel de intentie om in ieder geval de kaartjes van de afgelopen week te beschikbaar te maken.
Door osjohn
Het zou ook leerzaam zijn om een jaaroverzicht over Nederland te zien, dan kan je ook d.m.v. dat overzicht maatregelingen t.a.v. vorst/neerslag/temp. nemen.

John
Door Luc
Ik ben aan het experimenteren met een actuele neerslag kaart (lopende neerslag van de dag). Wel leuk om te zien, waar en hoeveel het tot nog toe geregend heeft.

Bijlagen
neerslagactueel.png
neerslagactueel.png (144.94 KiB) 2941 keer bekeken