Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Johan,

ik vind het ook vervelend dat je dat op zo'n manier moet vernemen, en buiten dat is nog helemaal niks besloten en worden er dus achter de schermen allerlei besluiten genomen.
Misschien weer een leerrijke ervaring voor de beheerder.
Ook jammer vind ik de insinuatie dat er mensen zijn die de poll zouden manipuleren.
Zoals Bert al zei: het ging om de actualiteit. Als ik daar geen kritiek op mag geven, wat doe ik hier dan nog?

Groet Olaf
Door Luc
Ik heb in de poll bewust de 2 uiterste vragen gesteld (amateur weerbericht of professioneel weerbericht) en geen tussen oplossingen. Op deze manier moet iedereen dan ook een voorkeur uitspreken.

Dat wil niet zeggen dat ik uiteindelijk de optie met meeste stemmen ga implementeren. Als blijkt dat de meningen ongeveer 50/50 zijn, dan zal ik toch kijken of een combinatie van beide mogelijk is. (mits de vrijwilligers dan nog een weerbericht willen opstellen natuurlijk.)

Ik wil de poll tot minimaal na het weekend laten staan, pas daarna zal ik een beslissing nemen.

Gr,
Luc
Door Eckie76
Luc,

blijft het weerbericht van 13 mei tot die tijd dan wel staan?
Is het niet beter dit dan tijdelijk helemaal te verwijderen totdat er een oplossing is?

Groet Olaf
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Ik heb in de poll bewust de 2 uiterste vragen gesteld (amateur weerbericht of professioneel weerbericht) en geen tussen oplossingen. Op deze manier moet iedereen dan ook een voorkeur uitspreken.

Dat wil niet zeggen dat ik uiteindelijk de optie met meeste stemmen ga implementeren. Als blijkt dat de meningen ongeveer 50/50 zijn, dan zal ik toch kijken of een combinatie van beide mogelijk is. (mits de vrijwilligers dan nog een weerbericht willen opstellen natuurlijk.)

Ik wil de poll tot minimaal na het weekend laten staan, pas daarna zal ik een beslissing nemen.

Gr,
Luc

Hi Luc,

Zou het een oplossing kunnen zijn om de huidige schrijvers van het weerbericht te vragen om hun verhaal dagelijks te plaatsen tussen 08.00 uur en 09.00 uur en een tweede sessie tussen 18.00 uur en 19.00 uur. Voor de schrijfproblemen van Johan heb ik al een oplossing aangeboden.

Dit zou naar mijn bescheiden mening aan alle wensen tegemoet komen. Voorwaarde is wel dat de schrijvers zich dan ook houden aan de tijden.
Ook is het misschien beter om de inroostering door een niet schrijver te laten doen.

Ik hoop dat je dit ervaart als " positief meedenken ".

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Lijkt me een goed idee Bert, een soort rooster. Ben ik zowieso een voorstander van! Zo bestaat er in iedergeval een duidelijke communicatie.

Groet,

Johan
Door Wietse
Weerbericht opnieuw later, wegens school. Bert ik kan geen weerberichten schrijven tussen jou genoemde tijden. Ik zit dan op school.
Ik probeer ze om half 8 te schrijven, maar soms wil ik nog wat overkijken voor een proefwerk bijvoorbeeld, zoals vanochtend.
Door beneluxmeteo
Beste mensen,

Het feit dat Wietse niet kan op de tijden vanwege school, wil ik tot mijn operatie (die op 4 juni plaatsvind) dagelijks wel het weerbericht verzorgen op de volgende tijden:

-6.00
-12.00
-18.00
-21.00
-23.30

Evt. tijdens extremen tussentijdese bijstelling...

Ik kan mijn weerbericht inspreken en via spraakherkenning kan ik de pc laten uitwerken..
Ik zou het wel fijn vinden dat als dit alles goed loopt t/m 4 juni dat men ook een positief staat voor het blijvende weerbericht geschreven door een amateur (naast het weerbericht van MC dan)

Indien iets niet in de haak is of wat anders, dan hoor ik het graag.

Groet,

Johan
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Beste mensen,

Het feit dat Wietse niet kan op de tijden vanwege school, wil ik tot mijn operatie (die op 4 juni plaatsvind) dagelijks wel het weerbericht verzorgen op de volgende tijden:

-6.00
-12.00
-18.00
-21.00
-23.30

Evt. tijdens extremen tussentijdese bijstelling...

Ik kan mijn weerbericht inspreken en via spraakherkenning kan ik de pc laten uitwerken..
Ik zou het wel fijn vinden dat als dit alles goed loopt t/m 4 juni dat men ook een positief staat voor het blijvende weerbericht geschreven door een amateur (naast het weerbericht van MC dan)

Indien iets niet in de haak is of wat anders, dan hoor ik het graag.

Groet,

Johan

Hi Johan,

Perfect, zoals het vandaag gaat. Het kan dus wel door amateurs maar ik kan mij ook voorstellen dat niet iedereen hier de tijd voor heeft.

Van daar mijn eerdere opmerking de inroostering door een andere amateur te laten doen waarbij deze dan rekening kan houden met verhinderingen etc. Hierdoor is er ook gelijk, bij een eventuele uitval, te achterhalen waar de schoen knelt. Alhoewel we amateurs zijn moet je natuurlijk wel afspraken kunnen maken over wie wat doet.

Ik ben bereid mee te denken aan een dergelijke oplossing.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Bedankt voor het compliment Bert.

Ik moet zeggen dat het nu aardig loopt.. Je idee van een vast rooster ben ik zeker een voorstander van.

Groet,

Johan
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7