Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Zaferr
Hallo iedereen..

Ik ben sinds kort in het bezit van de Asus Eee Box! een fijn pc'tje!
Aleen, geen cd-rom speler..Na heel veel gekloot heb ik in ieder geval de usb naar serieel adapter geïnstaleerd! Alleen, hoe krijg ik Weatherlink op mijn Asus? geen cd-speler dus dat is al gauw klaar.. Ik heb nu WL 5.7.1 en dat bevalt me prima! kan ik ergens van het internet het bestandje downloaden? of is dit gewoon niet mogelijk? En als ik de hele Weatherlink map van de harde schijf op de andere pc zet, heb ik dan geen verlies van mijn gegevens? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Groetjes Zafer
Door Zaferr
Ik ben nu zover dat alles op de nieuwe pc staat (gekopieerd) en de update heb geinstaleerd..

Er is een probleempje! Als het scherm op komt van upload, loopt het balkje netjes tot op de helft ongeveer wanneer het hokje Upload to Internet zou aangevinkt moeten zijn (dat is wanneer hij de bestanden naar het internet upload) Dat stopt ie ermee, en worden de bestanden niet geüpload!
Ik heb het probleem al eens eerder gehad, maar weet niet meer hoe het is opgelost, wie kan me helpen?

Groetjes Zafer
Door jango
Zafer

Ik denk dat je de internet settings password en/of inlognaam niet goed hebt ingevuld of dat de FTP de map op de server niet kan vinden die je hebt opgegeven.

groet Jan
Door Zaferr
Het probleem is opgelost!

Ik moest uit de profiles alle bestanden die er stonden eruit halen en opnieuw kiezen, en nu doet alles het weer! :D
Door Zaferr
Dit heeft slechts 8-9 minuten geduurd! zucht!

Ik weet niet wat ik fout doe, alle gegevens kloppen etc. maar het lukt me niet..
Door jango
Zaferr schrijft:
Dit heeft slechts 8-9 minuten geduurd! zucht!

Ik weet niet wat ik fout doe, alle gegevens kloppen etc. maar het lukt me niet..

Misschien een firewall probleem zet deze eens uit of het dan wel lukt.

succes
Door Zaferr
firewall staat uit!

Geen idee wat het probleem is, heb het eerder gehad, maar ben gewoon vergeten wat het is.. hij upload nu, totdat hij de fikles naar het internet upload, en dan bklijft ie hangen, en tien minuten later gaat hij weer verder, dan gaat het 5-10 minuten gaat en later weer het zelfde.. :(