Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Wat betreft de invoer rechten of de belasting zeg maar kan verschillen.
Je kunt geluk hebben of niet.

Heb hier meerdere dingen via ebay en zo gekocht, zowel uit de US als Europa.
Watt mij wel op viel is dat ik altijd een brief van de belasting kreeg als de post met UPC ging.
Zendingen met FedEx nooit een rekening gehad, kan toeval zijn geweest, maar dat is mijn ervaring wat ik gehad heb en heb toch veel besteld.

Dit is mijn ervaring, beste gewoon doen, maar dan heb je dus wel het risico dat je niet altijd echt goedkoper bent dan dat je het hier in Nederland besteld.

Ook dat is mijn ervaring, ik bestel nu gewoon in Nederland, heb namelijk ook een extra leiding netwerk gemaakt op de zolder voor de 110 volt aan sluiting, want de adapters zijn wel 110 volt van uit Amerika, nu zal dat van uit England wel niet zijn.

Mijn eerlijk antwoord, gewoon in NL bestellen, ook gemakkelijker als er iets aan is, zo heb ik dus ook bij Ekopower de davisPro II gekocht en heb er nu mijn voordeel mee gehad met de storing aan een van de sensoren, had er niet aan moeten denken als het via AAmerika had moeten gaan.

Suc6 met de keuze.
Door osjohn
Hallo Marcel, ik koop bijna alles in Nederland maar de Boltek PCI kan je maar op een plaats kopen, in Leiden via marktplaats.
De duurdere Boltek 250 is wel te koop op enkele plaatsen.

Daarom is de keuze zo moeilijk.

John van Os
Hallo John,

Misschien toch via Ekopower?

De mijne heb ik toen hier gekocht, toen wist ik no gniet dat Ekopower bestond:

http://www.s-p-a-c-e.de/astro/boltek/bo ... ek_fr.html

Deze is van mij uit 20 minuten rijden, fijne gast.
Stel voor je zou hem bij hem kopen dan wil ik nog wel als tussen persoon er zijn om de kosten te besparen, dan haal ik hem op en verstuur ik hem via NL, is maar een voorbeeld he.
Je weet als ik een amateur collega kan helpen dan doe ik dat, ook al hebben misschien sommige een ander beeld over mij.

Mail gewoon eens aan EkoPower wat hun voor je kunnen beteken.
Ik hoor het wel, dus je bent ook aan de Boltek verslaafd geworden ;-)
Het is gewoon een leuk extra en van je zelf en dat waardeer ik aan weerstation's die deze moeite en kosten nemen.
Het is niet goedkoop, maar ik vindt het zo'n meer waarden aan een station, gewoon zoveel mogelijk eigen data.

Succes met de keuze, ik zal het wel lezen wat eruit komt.
Door osjohn
Zou ik hem in Engeland kopen wordt de prijs incl. Nexstorm en verzendkosten 517,49 pond = 572,19 euro.
Vergelijk je dat met andere aanbieders is het toch wel goedkoop daar.
Bij Tools en more komt er nog de Nexstorm bij van 90,00 euro.

John van Os
Door forsurh
Vannacht en vanochtend was het toch echt wel even heftig....Ik had op mijn systeem tussen de 300 en 400 ontladingen per minuut.

Buienradar was gisteravond zelfs even niet te bereiken.

Extreem weer boeit nog steeds....

Groeten,
Wisse
Door weerzoetermeer
Hoi Wisse,

Ik kwam vannacht tot meer dan 700 ontladingen per minuut. Record staat op 900. De regenintensiteit was ook niet mis...meer dan 350 mm/hr rond 04.00 uur. Het was weer een leuke nacht. Nu maar weer aan het werk...:(

Gr.
Thierry