Algemeen forum voor discussie over de website
Door etab
Je zet het zelf op dit forum neer:

quote: 1. De deelnemers die geen betrokkenheid tonen, plus extreem slechte waarden aanleveren en het wel allemaal prima vinden. Die mogen van mij dus wegblijven, maar dat is persoonlijk uiteraard. Dat ik dit zeg wordt mij niet in dank afgenomen, maar ik vraag me steeds af waarom

Ik ben niet actief op dit forum. ik lees af en toe wat.
Ik doe op mijn manier mijn best

NB zie nu in ene dat mijn station van het internet afligt :S
Dat is dus niet uit frustratie, maar denk dat mijn pc ergens niet goed loopt :angry:
Door Eckie76
Met "geen betrokkenheid tonen" bedoel ik mensen die zich aansluiten en vervolgens helemaal niets meer doen met hun weerstation, ook m.b.t. hun eigen websites etc.
Van een deelnemer mag je toch op zijn minst een paar dingen verwachten, zoals van tijd tot tijd controleren of alles wel ok is.
Wat kom je hier anders doen, vraag ik me af.
Hopelijk snap je het nu beter.
Door etab
Dan had je dit anders moeten verwoorden.B)

Overigens voor je geruststelling heb ik zo een Gamma huisje gekocht en staat die nu in de verf te drogen.
bodem eruit dakkie erop en drogen maar.
Door Eckie76
Kijk, dat zijn berichten ;)

Overigens voor de goede orde: ik wil niet dat mensen mij zien als een of andere politieagent die iedereen bij de kladden wil nemen als er iets niet klopt. :P
Door etab
Ik krijg net een mail dat ik uit de extremen gebant ben vanwege te lage temperaturen ????????

Geloof me ik meet NOOIT te laag. ben altijd wat aan de hoge kant geweest.
Nu zit ik 2,5 graad ONDER het gemiddelde en krijg ik zonder waarschuwing zo een ban.

ik moet bijna schuddebuiken van het lachen, Ik ben al maanden bezig mijn themperatuur naar beneden te krijgen. En nu zonder dat ik iets doe ben ik te laag. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Door wslangerak
Beverwijk. Ik heb die ban er vanochtend opgezet rond 11:00 uur. Ik heb zeker een half uur getwijfeld of ik het wel of niet zou doen, gezien de discussie op het forum. Uitputtend vergeleken met Heemskerk (2x), Driehuis. Bekijk de grafieken van allevier stations maar, dan zie je naar mijn idee toch een groot verschil (rond 4 graden).
Door etab
A) Driehuis en Beverwijk heeft een enorm fabriekscomplex en het Noordzeekanaal tussen zich in liggen en ligt Driehuis tegen een bosgebied aan. Die is niet te vergelijken, Het kan daar regenen terwijl het hier droog is.

Heemskerk is vergelijkbaar maar ik zit dichter bij de kust zij hebben een groot duingedeelte tussen de kust en hun woningen. Verder zit ik in een stadsgebied en zij in een tuindersgebied. Meestal ben ik dus warmer dan hun.

Ik heb mijn vrouw net even naar het apparaat gestuurd (Zit op mijn werk)
Het is toch echt koud in de tuin.

Ik zie in Kortenhoef iemand nog lager dan mijn meter staan.

Maar ik begrijp nu dat zodra je meting wat afwijkt. Je van het 1 op de andere moment direct een ban van 2 dagen aan je broek hebt? JE weet niet eens of mijn meting misschien wel goed is.
Ik wijk altijd van Heemskerk af al maanden, terwijl ik met Amsterdam vaak redelijk overeenkom.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16