Algemeen forum voor discussie over de website
Door Willy Peters
Heb onderhoud gepleegd aan mijn regenmeter. Helaas vergeten om het stekkertje naar de console er uit te trekken. Nu heb ik de data in WsWin al gewijzigd. Helaas staat er nu op HWA een onterechte waarde van 0,6mm. neerslag. Kan de moderator dit wissen?

groet,

Willy Peters
Door jango
Willy Peters schrijft:
Heb onderhoud gepleegd aan mijn regenmeter. Helaas vergeten om het stekkertje naar de console er uit te trekken. Nu heb ik de data in WsWin al gewijzigd. Helaas staat er nu op HWA een onterechte waarde van 0,6mm. neerslag. Kan de moderator dit wissen?

groet,

Willy Peters

Hallo Willy

Deze kan je zelf uit WsWin verwijderen door,

op icon bewerken(langs afdrukken) te klikken daar kiezen,
dan regenhoeveelheid en daar opzoeken waar de neerslag is genoteerd en deze wijzigen in 0.000 afsluiten

en klaar is het

de wijziging word nu opgeslagen en met de volgende upload op HWA aangepast

als de moderator het aanpast word bij elke upload jou neerslag opgave weer terug geplaatst in de foute hoeveelheid.

groet Jan
Door tinuz97
Jan,heb je ook nog een tip toevallig voor een temparatuur meter?
Ik ben nl een nieuwe weerhut aan het maken,lees schuren en verven haha.
Zodra die klaar is moet de temp sensor natuurlijk uit de oude gamma hut,maar wil niet hebben dat hij de hoge temparaturen daardoor gaat registreren.
Stekker eruit van de sensor zal niet mevallen aangezien deze draadloss is.
Alvast bedankt :)
Door jango
tinuz97 schrijft:
Jan,heb je ook nog een tip toevallig voor een temparatuur meter?
Ik ben nl een nieuwe weerhut aan het maken,lees schuren en verven haha.
Zodra die klaar is moet de temp sensor natuurlijk uit de oude gamma hut,maar wil niet hebben dat hij de hoge temparaturen daardoor gaat registreren.
Stekker eruit van de sensor zal niet mevallen aangezien deze draadloss is.
Alvast bedankt :)

Zelfde als voorgaande wat betreft neerslag.

maar nu neem je temperatuur buiten.

Het is mogelijk om alle data in WsWin tot 24 uur terug te corrigeren als dat nodig is

groet Jan
Door Eckie76
Niet alleen 24, maar tot aan je eerste records ooit.
Om dan alle templates weer in orde te krijgen, moet je die aangepaste HTML-files allemaal vernieuwen.
Door eugel
Om je laatste echt gevallen neerslag weer te geven (datum en tijd) doe je het volgende:
Zet eerst je foute neerslag waarden op 0.00 in [bestand] en dan [bewerk weergegevens]

laat de opname stoppen in WSWIN.
Ga naar [internet] en klik op vernieuwing Grafieken /tabellen
zet eem X bij [dorheid/ijsdagen tijd]
zet een X bij [jaarbestand]
Druk op [OK]

start daarna de opname weer in WSWIN.

Zo doe ik het altijd, en dit werkt goed.

ook de langste tijd van droogte in de historie waarden kun je dus op deze manier bewerken.

Groeten marcel.