Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door tinuz97
Beste mensen,ik ben overgestapt van pc-wetterstation naar weather display om diverse redenen,de belangrijkste omdat ik met weather display live wil werken.
Afijn alles in orde,ook het custom bestand voor de upload naar hwa,ook netjes up to date.
Maar waarom update mijn internet pagina niet? die moet ik op 1 of andere manier zelf updaten :ohmy:
http://weerstationberghem.tk zoals je ziet van vannacht :blink:
Door tinuz97
jansmit schrijft:
Het moet aangevinkt zijn en groen
mvg Jan Smit

Zal het eens proberen,want hij update nog niks na de hele dag geklungel,alleen het custom bestand blijft hij wel updaten,eens even jou settings overnemen,bedankt voor de hulp jan.
En even tussendoor:heb nu ook een trechter gehaald,alleen 220 mm hadden ze hier niet,wel een 200mm trechter,moet ik de maat dan aanpassen,of is die niet geschikt?
Alvast bedankt jan
Mvg Martijn

Jan ken jij crossloop? dat is hulp op afstand,misschien dat je een kijkje nemen kan? :blush:
Door jansmit
tinuz97 schrijft:
jansmit schrijft:
Het moet aangevinkt zijn en groen
mvg Jan Smit

Zal het eens proberen,want hij update nog niks na de hele dag geklungel,alleen het custom bestand blijft hij wel updaten,eens even jou settings overnemen,bedankt voor de hulp jan.
En even tussendoor:heb nu ook een trechter gehaald,alleen 220 mm hadden ze hier niet,wel een 200mm trechter,moet ik de maat dan aanpassen,of is die niet geschikt?
Alvast bedankt jan
Mvg Martijn

Jan ken jij crossloop? dat is hulp op afstand,misschien dat je een kijkje nemen kan? :blush:

Je trechter van 200 mm kan je gebruiken wel in WD een tip instellen van 0.25 mm staat nu op 1.0 mm.
Crosloop kan ik niet ga het even bekijken.
Door tinuz97
http://www.crossloop.com/

Daar kan je hem gratis downloaden,is een client en server in 1.
En werkt heel makkelijk,ik geef jou een code zeg maar,waardoor crossloop weet dat je mijn pc wil overnemen,ik geef dan toestemming,en voila jij ziet mijn desktop :laugh: misschien heb ik iets simpels verkeerd staan,maar best frustrend,ben al vanaf vannacht bezig :(
Door tinuz97
Ja en het ging werken toen ik van am/pm naar 24uur ging opeens.
Toch erg bedankt voor je hulp,als ik die 2 instellingen niet had veranderd had het nooit gewerkt denk ik zo.
Nu nog stoeien met weather display live,krijg ik ook nog niet aan de gang.
Maar morgen weer een dag :cheer:
Zojuist ook de tip veranderd en de trechter gemonteerd,hopelijk krijgen we wat regen,of kan ik het zo testen en erna de neerslag wissen?