Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
Meteonoord schrijft:
Wietse schrijft:
Hallo allemaal,

Ik heb nu een rooster gemaakt wat vanaf morgen ingaat, waarbij ik mezelf heb ingeroosterd om het weerbericht te schrijven dat voor 9 uur op Hetweeractueel.nl verschijnt (dit betekend niet dat dit altijd het geval zal zijn, maar ter vervaning hebben we hier natuurlijk ook het weerbericht van Meteo Consult voor.).

De andere mogelijkheden heb ik vrijgelaten voor Johan & Jannes.

Klik hier voor rooster (gemaakt in Microsoft Excel).

Ik hoop dat er zo meer duidelijkheid is.

Met vriendelijke groet,
Wietse

Wietse,

De link werkt niet !

Bert J. van Bergen

Excuses hiervoor, klik hier nogmaals voor de link.
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Meteonoord schrijft:
Wietse schrijft:
Hallo allemaal,

Ik heb nu een rooster gemaakt wat vanaf morgen ingaat, waarbij ik mezelf heb ingeroosterd om het weerbericht te schrijven dat voor 9 uur op Hetweeractueel.nl verschijnt (dit betekend niet dat dit altijd het geval zal zijn, maar ter vervaning hebben we hier natuurlijk ook het weerbericht van Meteo Consult voor.).

Klik [url=meteo-almelo.nl/images/Weerberichthetweeractueel.xls]hier[/url] voor rooster (gemaakt in Microsoft Excel).

Met vriendelijke groet,
Wietse

Wietse,

De link werkt niet !

Bert J. van Bergen

Nog steeds niks !
Door Wietse
Meteonoord schrijft:
Wietse schrijft:
Meteonoord schrijft:
Wietse schrijft:
Hallo allemaal,

Klik [url=meteo-almelo.nl/images/Weerberichthetweeractueel.xls]hier[/url] voor rooster (gemaakt in Microsoft Excel).

Met vriendelijke groet,
Wietse

Wietse,

De link werkt niet !

Bert J. van Bergen

Nog steeds niks !

Nu wel, had te vroeg op 'doorgaan' gedrukt :blush:.
Door beneluxmeteo
ik heb het rooster net gelezen..

Laat ik maar duidelijk zijn; om de week neemt een ieder het voor z'n rekening. Met dit rooster lijkt het erop dat de één het 's morgens doet, de ander in de middag, en weer iemand anders in de avond? Lijkt me erg omslachtig. Om de week is gewoon veel duidelijker. zoals dit rooster er nu uitziet gaat het naar mijn mening niet werken en is het vragen om communicatieproblemen. Om kort te zijn; hier ga ik niet mee accoord...

Groet,

Johan
Door Wietse
Ja, ik ga niet drie keer per dag een weerbericht opstellen. Ik wil het best om de week doen, maar ik doe het dan maar 1 keer per dag.
Door beneluxmeteo
Wietse,

Je komt met een rooster. Maar een rooster maak je toch in overleg of niet dan? Zo gaat het bij een werkgever ook tenslotte. Een goed overleg met elkaar en oplossingen vinden samen zo kom je de kwaliteit voor HWA ten goede namelijk...

Groet,

Johan
Door Wietse
Ja, ik post het niet voor niets op Hetweeractueel.nl om zo er over te discussiëren. Maar ik ga niet drie keer per dag een weerbericht opstellen.
Door Luc
Meteonoord schrijft:

Hi Johan,

Ik ben best bereid het één en ander te coördineren en in te roosteren maar dan moet wel duidelijk zijn op wie we kunnen rekenen m.b.t. tot het schrijven van het weerbericht.

Ook zou het fijn zijn als ook Luc zich met deze discussie zou bemoeien.

Laten we eerst maar eens inventariseren wie het weerbericht wil schrijven. Wenselijk zou zijn dat we een vast team zouden hebben.

Ik stel voor dat een ieder die er wel voor voelt het weerbericht eens in de zoveel tijd te schrijven, zich per PM bij mij meldt.

Laten we met z'n allen maar eens kijken of we hier iets moois kunnen opbouwen en dat het weerbericht van MC incidenteel wordt.

Ik hoor graag.

Groet,

Bert J. van Bergen
Hoi Bert,

Ik heb destijds met onze weermannen afgesproken dat zij onderling overleggen, wie er wanneer een weerbericht opstelt. Ik wil daar niet tussen gaan zitten. Als jij dit wilt coördineren, dan mag dat natuurlijk ook.

Verder ben ik nog steeds voorstander van een weerbericht door onze eigen weermannen. De back-up met MC werkt in mijn ogen perfect, al is het inderdaad jammer dat we niet dagelijks een eigen weerbericht hebben.

Gr,
Luc
Door Christian
Wietse schrijft:
Ja, ik post het niet voor niets op Hetweeractueel.nl om zo er over te discussiëren. Maar ik ga niet drie keer per dag een weerbericht opstellen.

Mentaliteit?
Door Christian
En dan is het zo enkele dagen stil in dit topic. Ik vind het goed van Jannes dat hij nu het plaatsen van het weerbericht op zich neemt!