Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Hoi Luc,

ik kan geen PM versturen. Zodra ik een bericht klaar heb en het wil versturen gebeurt er niets.

Groet Olaf
Door Luc
Eckie76 schrijft:
Hoi Luc,

ik kan geen PM versturen. Zodra ik een bericht klaar heb en het wil versturen gebeurt er niets.

Groet Olaf
Wordt aan gewerkt! Storing bij hostingprovider. Kan zelf ook geen email meer ontvangen of versturen.

Gr,
Luc
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Eckie76 schrijft:
Hoi Luc,

Groet Olaf
Wordt aan gewerkt! Storing bij hostingprovider. Kan zelf ook geen email meer ontvangen of versturen.

Gr,
Luc

Hi Luc,

Ik kreeg vanochtend ook geen e-mail meer van abonnementen ( van topic's ) waarop ik ben geabonneerd.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Meteonoord schrijft:
Luc schrijft:
Eckie76 schrijft:
Hoi Luc,

Groet Olaf

Gr,
Luc

Hi Luc,

Ik kreeg vanochtend ook geen e-mail meer van abonnementen ( van topic's ) waarop ik ben geabonneerd.

Groet,

Bert J. van Bergen
Kan kloppen. Al het email verkeer van en naar de server lag plat. Een aantal emails zijn alsnog met een vertraging verstuurd. Een onbekend aantal is (waarschijnlijk) verloren gegaan.

Als het goed is moet het nu weer allemaal werken.

Gr,
Luc