Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Luc
Christian schrijft:
Dat krijg je als je doorlevert aan Het Weer Actueel en dus ook naar Meteo Consult.... :D

Vandaag ook op Radio Noord, Radio 538 en Omroep Gelderland geweest..
Ben je op die omroepen genoemd of ben je ook geïnterviewd?

Gr,
Luc
Door Eckie76
Luc schrijft:
Christian schrijft:
Dat krijg je als je doorlevert aan Het Weer Actueel en dus ook naar Meteo Consult.... :D

Gr,
Luc

Bespeur ik mediageilheid :)
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Luc schrijft:
Christian schrijft:

Gr,
Luc

Bespeur ik mediageilheid :)

Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met je woordkeus Olaf, maar tot deze bespeuring was ik ook gekomen.
Door Christian
Zojuist een telefoontje van Luc en een paar minuten later een telefoontje van TV Gelderland gehad - tegen 12u30 word ik geïnterviewd voor het TV Gelderland nieuws.
Door Luc
Christian schrijft:
Zojuist een telefoontje van Luc en een paar minuten later een telefoontje van TV Gelderland gehad - tegen 12u30 word ik geïnterviewd voor het TV Gelderland nieuws.
Veel succes. Ben benieuwd naar je interview. Als er ergens beelden online komen, dan plaats je maar een link.

Gr,
Luc
Door wthus
TV gelderland nieuws is ook online te bekijken op de website van de omroep. Veel plezier voor de camera Christian.

Ging in Doetinchem gisteren ook even goed loos. Hagelstenen van 1,5 tot een enkele 2 cm. Meer info zal in loop van weekeind denk ik op website verschijnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Eckie76
Waarom vermeldt het KNMI dat er voorlopig 75 mm in Apeldoorn gevallen zijn, en niet de 115,5 mm die Christian heeft opgevangen?
Ik geloof heel graag dat het heel hard geregend heeft, maar ik vind de waarde van 115,5 mm wel erg hoog. Zolang ik me kan herinneren is zo'n hoeveelheid nog nergens gevallen in Nederland binnen zo'n kort tijdsbestek.
Ik wil hier niemand voor het hoofd stoten, maar is deze waarde ook gedubbelcheckt?

Dat ik iets zei over mediageilheid was een geintje, omdat ik zelf ook in de krant heb gestaan onlangs en ik een toenemende trend zie voor de interesse in weeramateurs. Dat is alleen maar leuk natuurlijk.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7