Algemeen forum voor discussie over de website
Door weermaarssen
Tingelingeling!!!!!!!

Willen de kindjes binnenkomen en niet zo boos tegen elkaar doen.

Dit hoorde ik heel wat jaren geleden.

HWA is op de kaart gezet en goed ook , maar er zijn mensen die de sfeer hier op dit forum verpesten.

Willen de pessimisten er rekening mee houden dan iedereen dit forum kan lezen en de positieve uitstraling die is opgebouwd geheel verloren gaat.

Groet Louis
Door Wietse
Ik vind ook dat die Bert overal tegenin gaat, alsof hij hier ruzie's oproept. En als bijvoorbeeld iemand zegt van daar droom je van en als jij dat dat niet vind waarom moet je dat dan zo nodig zeggen.
Het zal wel aan mij liggen ;p.

@Chris, leuk interview :D.
Door Christian
Via eerder genoemd interview ben ik nu ook door TV Apeldoorn benaderd om tijdens de Vierdaagse (morgen t/m vrijdag) het Vierdaagseweerbericht te presenteren.

Video's volgen, heb gevraagd ze op YouTube te zetten. De eerste uitzending van vanavond komt morgen op YouTube, dan even knippen en het deel online etten.
Door jansmit
Christian schrijft:
Via eerder genoemd interview ben ik nu ook door TV Apeldoorn benaderd om tijdens de Vierdaagse (morgen t/m vrijdag) het Vierdaagseweerbericht te presenteren.

Video's volgen, heb gevraagd ze op YouTube te zetten. De eerste uitzending van vanavond komt morgen op YouTube, dan even knippen en het deel online etten.

Nog even en je kan een Davis kopen Christian :laugh:
Door tinuz97
jansmit schrijft:
Christian schrijft:

Nog even en je kan een Davis kopen Christian :laugh:

Niet mij na-apen he :laugh: