Algemeen forum voor discussie over de website
Door Christian
Hoi Bert en Johan,

Ik zou dit erg graag willen doen maar ik weet op dit moment niet zeker of ik de tijd er wel voor heb. Wellicht dat ik binnenkort voor TV en Radio Apeldoorn het weerbericht ga verzorgen en vanaf september wil ik samen met weerstation Assen starten met een weerlijn.

Aangezien Johan het schema al heeft gemaakt weet ik niet of ik er nog wel bij zou passen. Ik wil het zeker proberen, desnoods sta ik 's ochtends maar wat eerder op :-) En hoe zit het met de termijn, is het verplicht om 3 berichten per dag op te stellen? Vroeg op de middag zou ik dat niet redden met school, in ieder geval....

Groeten,
Christian
Door beneluxmeteo
Christian,

Je kunt je nog aanmelden hoor. Aangezien ik nog geen aanmeldingen had was ik nog niet aan het rooster begonnen. Stel je medewerking zeker wel op prijs.

Groet,
Johan
Door Christian
Johan,

Mijn andere vraag was 'En hoe zit het met de termijn, is het verplicht om 3 berichten per dag op te stellen? Vroeg op de middag zou ik dat niet redden met school, in ieder geval....' ;-)

Groet,
Christian
Door Meteonoord
Christian schrijft:
Hoi Bert en Johan,

Ik zou dit erg graag willen doen maar ik weet op dit moment niet zeker of ik de tijd er wel voor heb. Wellicht dat ik binnenkort voor TV en Radio Apeldoorn het weerbericht ga verzorgen en vanaf september wil ik samen met weerstation Assen starten met een weerlijn.

Aangezien Johan het schema al heeft gemaakt weet ik niet of ik er nog wel bij zou passen. Ik wil het zeker proberen, desnoods sta ik 's ochtends maar wat eerder op :-) En hoe zit het met de termijn, is het verplicht om 3 berichten per dag op te stellen? Vroeg op de middag zou ik dat niet redden met school, in ieder geval....

Groeten,
Christian

Hi Christian,

Is het misschien een tip om ook weerstation Assen te vragen mee te doen ?

Wellicht leest hij dit bericht en wil hij ook wel meedoen of anders als jij kontakt met hem hebt eens een balletje opgooien ?

In ieder geval komt er nu wat leven in de brouwerij.

En eh... wie de jeugd heeft, heeft de toekomst toch ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Christian

Zeker waar. Op het moment is Steyn van ws Assen niet online, ik zal hem zsm aanspreken.

Maargoed, mijn vraag ;-)

Mijn andere vraag was 'En hoe zit het met de termijn, is het verplicht om 3 berichten per dag op te stellen? Vroeg op de middag zou ik dat niet redden met school, in ieder geval....'

Edit: komt ie net aan. Moment, het antwoord lees je.

Gr,
Christian
Door Meteonoord
Christian schrijft:

Zeker waar. Op het moment is Steyn van ws Assen niet online, ik zal hem zsm aanspreken.

Maargoed, mijn vraag ;-)

Mijn andere vraag was 'En hoe zit het met de termijn, is het verplicht om 3 berichten per dag op te stellen? Vroeg op de middag zou ik dat niet redden met school, in ieder geval....'

Edit: komt ie net aan. Moment, het antwoord lees je.

Gr,
Christian

Hi Christian,

Volgens mij, maar wie ben ik, is drie keer hartstikke mooi maar niet beslist verplicht.

Als er geen weerbericht komt van een amateur komt automatisch het weerbericht van MC dacht ik.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Christian
Meteonoord schrijft:
Als er geen weerbericht komt van een amateur komt automatisch het weerbericht van MC dacht ik.

Eenmaal per dag, vaak tweemaal per dag lukt mij zeker. Die derde keer in de middag lukt me misschien een paar keer per jaar in een tussenuur of een vrije middag/dag, maar als dat niet verplicht is meld ik me zeker aan!

Ik heb Steyn gevraagd om zich hier te registreren, hij leek het wel erg leuk te vinden.

Dat weerbericht komt er alleen als er géén eerder weerbericht is geplaatst dacht ik, en die is er dan 's ochtends al geplaatst ;-)
Door Meteonoord
Christian schrijft:
Meteonoord schrijft:

Eenmaal per dag, vaak tweemaal per dag lukt mij zeker. Die derde keer in de middag lukt me misschien een paar keer per jaar in een tussenuur of een vrije middag/dag, maar als dat niet verplicht is meld ik me zeker aan!

Ik heb Steyn gevraagd om zich hier te registreren, hij leek het wel erg leuk te vinden.

Dat weerbericht komt er alleen als er géén eerder weerbericht is geplaatst dacht ik, en die is er dan 's ochtends al geplaatst ;-)

Christian,

Meld je maar even per PM bij Johan ( Beneluxmeteo )

Lijkt mij het meest handige.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Christian
Inmiddels ook al een mail terug van TV Apeldoorn (ze zijn snel vandaag): de voorlopige planning is een weekendweerbericht dat op vrijdag opgenomen zou worden. Zou perfect passen in de planning voor de HWA-weerberichten.

Groet,