Algemeen forum voor discussie over de website
Door nolversteeg
Hallo Luc,

Het probleem is weer opgedoken, de temperatuur grafiek scaled niet en start bij 0

Groeten Nol
Eersel
Door Luc
nolversteeg schrijft:
Hallo Luc,

Het probleem is weer opgedoken, de temperatuur grafiek scaled niet en start bij 0

Groeten Nol
Eersel
Probleem gevonden en opgelost!

Ik gebruik jpgraph om de grafieken te maken. Ik liet de y-as schaal automatisch bepalen door jpgraph. Het lijkt erop dat dit soms fout gaat. Ik heb de code daarop aangepast en geef nu de uitersten van de schaal zelf op.

Gr,
Luc
Door Luc
Nu ik toch naar code zat te kijken, heb ik nog een kleine aanpassing gedaan. De lijn van de temperatuur en barometer grafiek was erg 'hakkelig'. Ik heb deze nu iets van 'smooth' gegeven.

Gr,
Luc
Door tjabine
Luc,

Dit ziet er een stuk mooier uit! dat smooth.
Niet meer van die rare piekjes erin.
Door nolversteeg
Hoi Luc,

Ziet er nu perfect uit en hoop dat het probleem ook uit de wereld is.

Eigenlijk wel vet als je kans ziet om met een resolutie van 0,1 nog smooth op los kan laten hoezo freeks.

groeten Nol
Eersel
Door SpeedyGJ
Ik meende vanmorgen ernstig problemen te hebben met mijn weerstation toen ik die grafieken zag, gelukkig was dit een foutje aan jullie kant :D

Gewoon bijna -4 op de teller bij luchtdruk van -181hpa :D
Door Luc
Ik heb nog even zitten spelen met de mogelijkheden van jpgraph. Het is ook mogelijk om de grafiek iets van opmaak te geven. Wat vinden jullie hiervan:

Bijlagen
temp-144fe1b2975244a6561b4ed7deeb66b2.jpg
temp-144fe1b2975244a6561b4ed7deeb66b2.jpg (37.27 KiB) 2795 keer bekeken
Door tinuz97
Ziet er goed uit,beter als de huidige als ik het eerlijk mag zeggen.
Top :lol:
Door Luc
Luc schrijft:
Ik heb nog even zitten spelen met de mogelijkheden van jpgraph. Het is ook mogelijk om de grafiek iets van opmaak te geven. Wat vinden jullie hiervan:

Ik vind deze ook mooier. Ik heb hem dus maar online gezet....

Gr,
Luc