Algemeen forum voor discussie over de website
Door beneluxmeteo
Hallo Christian,

Ik heb je pm ontvangen. De bedoeling is eigenlijk om de week. Liefst natuurlijk 3x per dag een ander weerbericht, maar als dat niet lukt vanwege school o.i.d. dan is dat natuurlijk begrijpelijk. Ik zal het rooster zo snel mogelijk maken. Ik ga er vanuit dat de collega's Wietse en Jannes ook nog meedoen, anders hoor ik het graag. Hoop natuurlijk dat zich nog meer mensen melden.

Groet,
Johan
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Hallo Christian,

Ik heb je pm ontvangen. De bedoeling is eigenlijk om de week. Liefst natuurlijk 3x per dag een ander weerbericht, maar als dat niet lukt vanwege school o.i.d. dan is dat natuurlijk begrijpelijk. Ik zal het rooster zo snel mogelijk maken. Ik ga er vanuit dat de collega's Wietse en Jannes ook nog meedoen, anders hoor ik het graag. Hoop natuurlijk dat zich nog meer mensen melden.

Groet,
Johan

We zijn benieuwd mannen, wanneer is de start ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Voorlopig nog niet. Heb van Wietse en Jannes nog geen bericht ontvangen. Wil eerst duidelijkheid voordat ik een schema ga maken.
Door Eckie76
Wil geen partypooper zijn, maar ik denk niet dat er nog veel animo is. Anders had je al wat gehoord, denk ik.

Voor mij hoeft er trouwens ook geen amateurbericht meer te komen, gaat prima zoals het nu is. Maar dat is uiteraard mijn bescheiden opinie.
Door Meteonoord
Jannes schrijft:
ik doe nog steeds mee. johan kan me beter mailen omdat ik hier weinig op deze forum kom.

Gr Jannes

Hi Jannes,

Allereerst ben ik blij dat je nog steeds mee doet. Ik ben de mening toegedaan dat een amateur weerwebsite ook zijn eigen vooruitzichten moet maken. Op het forum wordt met regelmaat gezegd dat we blij zijn met de erkenning. Laten we er dan ook voor zorgen dat we ook alles aan kunnen.

Op de achtergrond kunnen we altijd terugvallen op MC.

Een klein tipje Jannes : Zelf even mailen met Johan ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Beste weercollega's,

1 Maand en 3 weken geleden werd hier het laatste bericht gepost.
Sindsdien is er niks gewijzigd aan de opzet van het weerpraatje.
Mijn vermoeden: er gaat volgens mij geen amateurbericht meer komen.
Ik vind dat geen bezwaar, maar zullen we dit onderwerp dan afsluiten zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is?

Groet Olaf
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Beste weercollega's,

1 Maand en 3 weken geleden werd hier het laatste bericht gepost.
Sindsdien is er niks gewijzigd aan de opzet van het weerpraatje.
Mijn vermoeden: er gaat volgens mij geen amateurbericht meer komen.
Ik vind dat geen bezwaar, maar zullen we dit onderwerp dan afsluiten zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is?

Groet Olaf

Ik kan mij daar wel in vinden maar..............

Als ik zo in zijn algemeenheid naar het forum kijk dan zijn er een hoop collega's die zich danig weren op het forum. Er zijn er vele die, als ik het forum mag geloven, van de hoed en rand weten. Het verbaasd mij dan ook hogelijk dat er nagenoeg geen enkele amateur is die zijn steentje wil bijdragen. Jammer, jammer..........

Groet,

Bert