Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Op de Forum hoofdpagina word er gezegd dat wij het forumlid, nummer 800, hebben verwelkomt, te weten gou3aan echter de gebruikerslijst is niet verder zichtbaar dan nummer 760, rsc.

Hoe zit dit ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Interessante vraag.

Misschien ligt het aan dubieuze gebruikers, oftewel spammers die na ontdekking verwijderd worden, maar dat de nummerieke verdeling niet veranderd kan worden in de database.
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Interessante vraag.

Misschien ligt het aan dubieuze gebruikers, oftewel spammers die na ontdekking verwijderd worden, maar dat de nummerieke verdeling niet veranderd kan worden in de database.

Zou kunnen Olaf, maar ik vermoed dat hier toch sprake is van enige softwarematige foutjes. Klik het nieuwste lid maar eens aan dan zul je zien dat er één en ander fout gaat.
Door Eckie76
Als ik daarop klik, krijg ik een misvormde layout te zien vol foutmeldingen.
Niet goed dus en waarschijnlijk een fout in de forum-module/plugin.
Zoiets heb ik ooit gehad met een Joomla-fotogalerij.
Door weerzoetermeer
Het lijkt mij een bug in de software van het forum. Wellicht weet Luc hier iets meer van?

Luc?

Gr.
Thierry
Door Luc
weerzoetermeer schrijft:
Het lijkt mij een bug in de software van het forum. Wellicht weet Luc hier iets meer van?

Luc?

Gr.
Thierry
Is inderdaad een bug in de forum software. Bert heeft dit een tijd terug al gemeld. Ik kan echter niet vinden waardoor dit precies wordt veroorzaakt. Er is helaas nog geen fix voor beschikbaar bij de maken van de software.

Mvgr,
Luc
Door Meteonoord
Luc schrijft:
weerzoetermeer schrijft:

Luc?

Gr.
Thierry
Is inderdaad een bug in de forum software. Bert heeft dit een tijd terug al gemeld. Ik kan echter niet vinden waardoor dit precies wordt veroorzaakt. Er is helaas nog geen fix voor beschikbaar bij de maken van de software.

Mvgr,
Luc

Verder als een constatering komen we dus niet.

Hierdoor lijkt het mij wenselijk dit topic te sluiten daar er toch geen verdere aktie's ( kunnen ) worden ondernomen.

Groet,

Bert J. van Bergen