Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
Hallo

Probleempje met weatherlink.
Momenteel schrijft ie geen data.
Bij de browse records staat aaleen de datum en tijd, verder niets.
Maar bij de NOAA geeft ie wel gewoon alles weer.
Ook de data die WSwin weghaalt bij Weatherlink is goed en zonder problemen te uploaden.
Weatherlink upload de Current pagina ,en alles wat daarbij hoort, niet.

Wat is er fout? Ik kan het niet vinden...

Heb van de week wel even Cumulus gedownload, maare kan me niet voorstellen dat het hieraan ligt.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik het probleem heb opgelost voor we donderdag naar Kreta gaan.

gr,

Marcel
Door SpeedyGJ
Indd lijkt me het stug dat dit door cumulus komt, anders zou ik hier ook last van moeten hebben..

Je hebt verder niet met WeatherLink gespeeld?
Door SpeedyGJ
Apart, misschien alle instellingen eens nakijken, WeatherLink opnieuw installeren zou misschien ook kunnen helpen, wel je ,WLK bestanden backuppen :)

Ik heb hier nog nooit last van gehad dus ik zou zo 1 2 3 niet weten waar het probleem zou kunnen liggen.
Door Marcel
Heb hier ook geen last mee gehad dat het zomaar in eens ophield.

Zal nog eens kijken naar alle instellingen, maar volgens mij is er niets veranderd of aangepast. Iemand een tip welke instelling hier het meest mee te maken zou kunnen hebben.
Anders maar opnieuw installeren na de vakantie.

Marcel
Door SpeedyGJ
Kijk eens bij internet settings.

Internet Tranfer Enabled ON!
Local Tranfer Enabled ON!

Kijk ook even bij Profile 1, vinkje moet aanstaan bij "Download Weather Station First".

Kijk ook even bij "Set archive interval".
Succes!
Door Marcel
Hoi,

Staat allemaal goed.

Alleen Local Tranfer Enabled ON staat bij mij uit.
Kan me eerlijk ook niet herinneren dat die op on heeft gestaan.
Welk local Path moet ik daar invullen?

Marcel
Door SpeedyGJ
Het is meer om de gegevens/grafieken op te slaan dus niet heel erg nodig.

Indien je deze wel aan wilt hebben kan de weergegevens in je weerstation map worden gezet waar dus je .wlk bestanden staan.

Ik denk dat je beter alles even opnieuw kan installeren, LET OP dat je ook de map van weatherLink verwijderd anders blijfen de instellingen bewaard, en natuurlijk de .wlk bestanden backuppen, anderd ben je al je gegevens kwijt ;)
Door Marcel
Bedankt voor de moeite.
Heb maandag vakantie, dus zal dan eens even gaan exmerimenteren voor ik donderdag
vertrek naar Kreta.

Marcel