Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzal
Het lijkt mij een leuk idee om op de voorpagina van de HWA een sms kolom te maken.
Waar de leden dan een berichtje naar toe kunnen sturen.

Gisteren hadden we om 10.00 uur regen op het werk en het leek me wel leuk om dat kenbaar te maken op de HWA.
Dus eigenlijk om de allerlaatste visuele waarnemingen thuis of ergens in het land kenbaar te kunnen maken op de site.

Om er geen zooitje van te maken alleen beschikbaar voor de leden dus.

Ik weet niet of het mogelijk is uberhaupt.
Hoe denken jullie daarover? is het iets of vinden jullie het bagger.

groet rob
Door weerzoetermeer
We hebben die mogelijkheid gehad in een soort shoutbox echter werd dit door enkele gebruikers voor andere doeleinde gebruikt en is het verdwenen. Het is echter wel de bedoeling om hier iets voor terug te zetten....iets van een weerflits ofzo...

Gr.
Thierry
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo,
Het lijkt me wel iets.
In een eerder topic is hier toch ook al over gesproken.
Zoiets als een shoutbox.
Groet,
Hans:)
Door etab
De regen in Noord Holland was er al om 09.00 :P

Maar op zich leuk idee.

Dat je een bijzondere verschijning of iest dergelijks kan sms'n
Door petergroeneveld
Sms'n kost geld en dat levert inkomsten op voor mensen die waarschijnlijk weinig met het weer van doen hebben. Beter zou zijn een soort shoutbox met ingebouwd een definitieve uitsluiting bij oneigenlijk gebruik. Misschien is zoiets wel mogelijk.
Door Eckie76
petergroeneveld schrijft:
Sms'n kost geld en dat levert inkomsten op voor mensen die waarschijnlijk weinig met het weer van doen hebben. Beter zou zijn een soort shoutbox met ingebouwd een definitieve uitsluiting bij oneigenlijk gebruik. Misschien is zoiets wel mogelijk.

Juist, helemaal mee eens.
Een communicatiemiddel op de voorpagina lijkt me een aanrader om wat leven in de brouwerij te krijgen en dan houd je elkaar ook sneller up-to-date over weersituaties.

Het forum alleen blijkt niet voldoende, want het grootste gedeelte gaat over software en hardware, niet over actuele weersituaties als je het gemiddelde neemt.

Ik hoop dan ook dat Luc snel een communicatiemiddel invoegt.
Door weerzal
Ik dacht aan smsen omdat ik niet de hele dag met een internetverbinding rondloop.
en internet via de mobiele telefoon ook kostbaar is.
Weet ook niet wat er allemaal mogelijk is op dat gebied maar vind de eerste reacties al positief :)

groet rob.
Door tinuz97
Ik ben geen programmeur ofzo,maar dan als het mogelijk mocht zijn,meerdere opties?
Voor de mensen zonder internet op de telefoon bv sms (tegen normale kosten bv)
Of inderdaad via internet,ik heb bv wel internet (met abo dus vaste kosten).
Tevens zou een soort van code erin bouwen bv met gebruikersnaam en wachtwoord handig zijn,en dus alleen voor houders van een Weerstation geschikt maken.
Zoals Eckie zegt,zal het meer leven in de 'brouwerij' brengen,deze mening deel ik mede met hem :)
Door weerzoetermeer
Hoi Tinuz,

In het verleden hebben we een shoutbox gehad waarbij je met SMS en via internet een berichtje op de frontpage kon zetten. Helaas was dit een shoutbox zonder moderator mogelijkheden. Ondanks het verzoek de shoutbox te gebruiken waarvoor hij was bedoeld werd er toch door sommige gebruikers misbruik van gemaakt, bewust of onbewust, en daardoor geen reclame voor HWA.

Nu kan je natuurlijk ook een shoutbox functie inbouwen met moderator functies maar dan moet je daar dus constant op blijven letten en persoonlijk heb ik daar, als moderator, geen zin in. Let wel, dit is mijn persoonlijke mening!

Echter is er wel behoefte onder de bezoekers van HWA voor een bepaalde vorm van snelle communicatie buiten het forum om, bijvoorbeeld met extreme situaties.

Wellicht dat een mogelijkheid om een weerflits in te voeren daar een tegemoetkoming in is. Dit is al vaker geopperd echter is het tot op heden hier nog niet van gekomen.

Maar hoe zou dan een weerflits er uit moeten komen te zien? Welke opties zouden erin moeten zitten?

Wellicht iemand nog leuke ideeën?

Gr.
Thierry