Algemeen forum voor discussie over de website
Door petergroeneveld
wslangerak schrijft:
Zo, inmiddels staat hier WD te draaien op een eee-pc. Lekker klein en stil, VNC geïnstalleerd voor als ik vanaf een andere pc iets wil doen (op een groter scherm ;) ).
Stroom én plaats besparen, wat willen we nog meer.

Ben momenteel ook bezig met het in elkaar zetten van een mini-ITX systeem met als voornaamste reden energiebesparing. Met VNC software ook geen extra monitor etc. nodig!

Welke VNC software heb je in gebruik Kees als ik vragen mag?
Door wslangerak
petergroeneveld schrijft:
Welke VNC software heb je in gebruik Kees als ik vragen mag?

Ik gebruik UltraVNC (RealVNC maakt niet veel uit). Werkt perfect, ook via Internet via poort 5800 en Java.
Door petergroeneveld
@ Geert & Kees bedankt voor jullie info ga eens kijken met welk VNC programma ik aan de slag kan om vanuit het werk mijn pc te kunnen bedienen, kan soms wel eens handig en noodzakelijk zijn. Ben benieuwd of het gaat lukken. ;)
Door wthus
Ik weet even niet waar dit neer te zetten dus daarom dat ik het hier maar even neerzet. Indien gewenst mag het verplaatst worden.

Ik zag dat Medion ook een kleine laptop heeft van 25cm voor 299 euro. Gezien er veel aan alternatieven wordt gedacht naast PC's dacht ik dat even te vermelden: http://www.medion.com/ms/aldi/md97750/nl/flashseite.html

Heb zelf al een jaar of twee een Medion MD 96350 in gebruik (voor school en stage doeleinden) en dat met veel plezier.