Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerzoetermeer
Bij mij ziet het er ook raar uit....kan er weinig mee. Helemaal geen data...

Gr.
Thierry
Door wslangerak
Bij mij gaat het prima. Je moet alleen het pad aangeven naar de directory waar je clientraw-files staan, dus niet de filenaam erbij ofzo.
Door Regards
osjohn schrijft:
Hallo

Als ik de client.raw etc. op mijn webpagina wil controleren geeft hij een verkeert formaat.

http://www.tnetweather.com/wd-parser.php

Zou het kunnen zijn dat het alleen voor het Amerikaans meetstelsel bedoelt is ??

Gr. John

John,

Je gebruikt toch ook WDL? als je de laatste versie (6.05) heb kan je dit ook uitlezen in WDL Configurator, onder Tools -> Clientraw Parser, geef het pad aan waar je Clientraw.txt file staat en je kunt Clientraw.txt, ClientExtra.txt, ClientDaily.txt & ClientHour.txt uitlezen.

Suc6, Gr Rik
Door osjohn
Regards schrijft:
osjohn schrijft:
Hallo

Als ik de client.raw etc. op mijn webpagina wil controleren geeft hij een verkeert formaat.

http://www.tnetweather.com/wd-parser.php

Zou het kunnen zijn dat het alleen voor het Amerikaans meetstelsel bedoelt is ??

Gr. John

John,

Je gebruikt toch ook WDL? als je de laatste versie (6.05) heb kan je dit ook uitlezen in WDL Configurator, onder Tools -> Clientraw Parser, geef het pad aan waar je Clientraw.txt file staat en je kunt Clientraw.txt, ClientExtra.txt, ClientDaily.txt & ClientHour.txt uitlezen.

Suc6, Gr Rik

Dat klopt Rik, via de 6.05 kan je hem uitlezen via je eigen WDL dir., maar de controle op je host dir. is wat anders, dat zou via die weblink moeten gaan.

John
Door Regards
osjohn schrijft:
Dat klopt Rik, via de 6.05 kan je hem uitlezen via je eigen WDL dir., maar de controle op je host dir. is wat anders, dat zou via die weblink moeten gaan.

John

John,

Heb het net even nagekeken maar je kan ook een URL invoeren in WDL Configurator, zie print screen.

Gr Rik

Afbeelding