Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerzoetermeer
Zojuist heb ik de nieuwe weerspiegel ontvangen van het VWK. Er zit een los inlegvel bij waarin de nieuwe tarieven staan voor 2010. Zoals ik het begrijp kan je kiezen uit een online Weerspiegel of een Weerspiegel in de bus ontvangen zoals nu het geval is. Als ik echter naar de prijzen kijk dan kost een lidmaatschap voor een jaar, inclusief ontvangst van de Weerspiegel en een account op de site € 49,- per jaar. Volgens mij is de huidige prijs € 35,- per jaar. De online versie gaat € 29,- kosten per jaar. Zie ik nu iets over het hoofd of is de prijs gewoon een flink stuk hoger geworden (+ € 14,-)!!

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Zojuist heb ik de nieuwe weerspiegel ontvangen van het VWK. Er zit een los inlegvel bij waarin de nieuwe tarieven staan voor 2010. Zoals ik het begrijp kan je kiezen uit een online Weerspiegel of een Weerspiegel in de bus ontvangen zoals nu het geval is. Als ik echter naar de prijzen kijk dan kost een lidmaatschap voor een jaar, inclusief ontvangst van de Weerspiegel en een account op de site € 49,- per jaar. Volgens mij is de huidige prijs € 35,- per jaar. De online versie gaat € 29,- kosten per jaar. Zie ik nu iets over het hoofd of is de prijs gewoon een flink stuk hoger geworden (+ € 14,-)!!

Gr.
Thierry

Hi Thierry,

Ook ik heb dit gezien met als resultaat : Ik heb zojuist mijn lidmaatschap opgezegd.

Groet,

Bert
Door weerzoetermeer
Hoi Bert,

Dit is toch geen normale prijs stijging meer....we praten over 40% !!! voor het zelfde produkt? Ook ik heb mijn briefje al klaar liggen. Ik begrijp dat dingen duurder worden maar zo'n stijging staat niet in verhouding.

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Bert,

Dit is toch geen normale prijs stijging meer....we praten over 40% !!! voor het zelfde produkt? Ook ik heb mijn briefje al klaar liggen. Ik begrijp dat dingen duurder worden maar zo'n stijging staat niet in verhouding.

Gr.
Thierry

Hi Thierry,

Met het klaarleggen van een briefje gebeurd er niets, die van mij is gepost.

Groet,

Bert.
Door weermaarssen
Hoi Allen

Ik heb hem vorig jaar al opgezegd. Ik vond het toen al duur voor een blaadje met cijfers.

Nog steeds staat mijn naam nog in de ledenlijst. Ze werken een beetje langs elkaar heen bij die club.

Groet Louis
Door weerzoetermeer
Meteonoord schrijft:
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Bert,

Gr.
Thierry

Hi Thierry,

Met het klaarleggen van een briefje gebeurd er niets, die van mij is gepost.

Groet,

Bert.

Hoi Bert,

Welk adres heb jij gebruikt?

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Bert,

Welk adres heb jij gebruikt?

Gr.
Thierry[/quote]

VWK
Postbus 867
4200 AW Gorichem
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Bert,

Bedankt!

Gr.
Thierry

Thierry, zie PM

Groet,

Bert
Door WeerstationGraveNL
Even afgezien van de verhoging:

Ik heb me altijd afgevraagd wat de meerwaarde van het lidmaatschap was.
Op de site krijg je toegang tot een paar afgesloten pagina's (tenzij ik er gigantisch overheen kijk) en je ontvangt de weerspiegel.

Wat is volgens jullie de meerwaarde van het abonnement?