Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weermaarssen
WeerstationGraveNL schrijft:
Even afgezien van de verhoging:

Ik heb me altijd afgevraagd wat de meerwaarde van het lidmaatschap was.
Op de site krijg je toegang tot een paar afgesloten pagina's (tenzij ik er gigantisch overheen kijk) en je ontvangt de weerspiegel.

Wat is volgens jullie de meerwaarde van het abonnement?

Hallo Peter

Dat lidmaatschap heeft, voor mij althans geen enkele meerwaarde geleverd. Daarom heb ik het lidmaatschap al gauw opgezegd.

Groet Louis
Door Luc
Ik ben een paar jaar terug ook een half jaar lid geweest. Ik vond de weerspiegel totaal niet interessant. Veel cijfers, weinig leuke weer gerelateerde verhalen/weetjes/nieuws. Daarom heb ik ook het lidmaatschap weer opgezegd.

2 Weken terug heb ik toevallig nog met de voorzitter van het VWK gebeld. Ik heb toen ook aangegeven dat ik de weerspiegel totaal niet interessant vond en dat ik daarom ook geen toegevoegde waarde zie in een lidmaatschap met het VWK.

Ik proefde tijdens dat telefoontje dat hij mijn opmerkingen deelde. Hij gaf in ieder geval aan dat ze (in de toekomst?) deze weerspiegel interessanter willen maken.

Wellicht dat deze prijsstijging daarmee te maken heeft??

Gr,
Luc
Door beneluxmeteo
Ook ik heb dik jaar geleden m'n lidmaatschap opgezegd. Bij mij verdween de weerspiegel na het vlug doorbladeren al vrij snel naar de afdeling oud papier in de groene container. Eerlijk gezegd denk ik -ondanks misschien veranderingen die er op til zijn in positieve zin- dat ik nooit meer lid zal worden van het VWK. Er zijn namelijk genoeg andere weergerelateerde tijdschriften voor handen die vele malen interessanter zijn.
Door WeerstationGraveNL
Apropos prijsstijging; dat klopt volgens mij niet.
Als ik het goed lees, verandert er niets als je niet reageert.
De prijs blijft (zo uit het hoofd) € 29,-.

Wil je echter de WEerspiegel digitaal kunnen lezen, inclusief het blijven ontvangen van de papieren versie, dan betaal je € 49,-.
Een extra prijs van 20 euro voor een pdf-bestand, wow!
Wil je alleen digitaal en niet meer via de post, dan betaal je 29 euri's.

Als je niets wilt veranderen, dan hoef je niets te laten weten.
Het "oude" abonnement gaat gewoon zoals gewend door.
Door Wietse
Ik heb mijn lidmaatschap ook zojuist opgezegd. Het blad interesseerde me totaal niet.
Het Weer Magazine vind ik nog altijd het leukste tijdschrift, wat hier al sinds 2002 op de mat valt.

Helaas is dit blad maar 6 keer per jaar, maar veel interessanter dan de Weerspiegel.