wslangerak schrijft:
Hoi Wilber,
Heel jammer om dit te lezen! Een man van 't eerste uur kwijtraken in de metingen is nooit leuk. En zeker niet als het iemand is die jarenlang alle moeite heeft gedaan de boel draaiende te houden. Ik begrijp uit je verhaal dat je geen alternatieve locatie hebt (ook al is die minder ideaal?).
Hopelijk blijf je wel actief op het forum gezien je extreem-weer ambities! Uit de favorieten verwijderen zal ik je site zeker niet. En jou persoonlijk al helemaal niet! Graag tot ziens hier of ergens anders...
Helaas, ik heb tot nu toe nog steeds geen alternatie locatie. Behalve in mijn achtertuin waar ik sinds december 2006 woon, maar daar wil ik eigenlijk nog niet aan beginnen. Te dicht, te klein, teveel bestrating/planten/potten, teveel hokken, etc... Dat levert geen goede metingen op. Het meetveld was het ideaalst, buitenaf achter het vroegere ouderlijk huis. Maar dat gaat niet meer. De nieuwe eigenaar van die weide wil het niet.
Mischien dat er zich nog eens een locatie voordoet... wie weet.
Blijf natuurlijk wel gewoon actief op HWA. Het is erg moeilijk om nu zelf niet meer even te kunnen kijken hoe warm het is en de gegevens te verwerken. Ik ben nu volledig aangewezen op data van buurstations. HWA zal een van de bronnen zijn.
Gr. Wilber.
[img]http://weerstation-dichteren.nl/voorpaggroot398.jpg[/img]