Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door verhoevenm
Hall0, heren dames weerameteurs hoe krijg ik het weatherlink op de eigen website.
Ik heb diverse pogingen ondernomen . maar het resultaad is steeds , ik krijg op de website niets te zien. Al zie ik dat alle bestanden die ik er naar toestuur wel ge instaleerd worden. Maar ik zie geen defauld of een index bestand uit de bijgevoegde beschijfingen wordt wel, htm of "htm" of *.htm maar dat geeft geen verbetering
Wat doe ik fout of ben ik zo'n grote oen , wie weet een goede raad.
grotje van verhoevenm
Door verhoevenm
Hallo Eckie .bedankt voor snelle reactie. Je vraagt naar mijn webadres , ik denk dat je daar niets ziet ,want ik zie daar ook niks. Ik heb het programma op de server geplaatst dat kan ik waar nemen bij ftp programmabe voorbeeld(filezille),dat is een programma voor de web op de server te plaatsen. Daar zieik op de rechterzijd de bestanden staan worden de bestanden. maar niet zichtbaar op mijn site. Ik heb (al weet ik een klein beetje van websit's maken. Als er geen bestand bijzit b.v index bestand of defauld of *.htm "htm"waar over in een handleiding installatie internetverbinding Weatherlink Vantage Pro die door meteodelfzijl op google te vinden is .Daar wordt gesproken over htx automatisch omgezet worden htm html.Met die bestanden wordt het nooit zichtbaar op de server. Ik hoop dat je iets begrijpt van mijn betoog:laugh: groetje verhoevenm
Door Eckie76
Je moet een website maken: index.html
Daarop zet je de bestanden die je wil tonen.
Weatherlink uploadt allerlei dingen die jij kan uitkiezen.
Als je een htx-template wil maken, dan kan dat ook gewoon met Frontpage.
Daarin zet je dan de variabelen, zoals temperatuur, regen etc.

Maar het is van belang dat je een hoofdpagina hebt die index.html heet. Deze moet in de map HTTPDOCS of PUBLIC_HTML staan.
Door jango
Hallo Martien

Waar woon je, dit kan van belang zijn voor de hulp die ik je kan bieden.

Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er wel htm bestanden worden aangemaakt.
Staan en dan ook bestanden op je site server als htm bestand.
Als dat zo is zouden ze oproepbaar moeten zijn met

www.site-naam.nl(of anders)/naam bestand.htm

Dus als voorbeeld http://www.veghelsweer.nl/VPP_NL.htm

Worden de gegevens door weatherlink naar je server gestuurd of word de verzending afgebroken voordat alles is afgehandeld.

Als er geen htm bestand op je site server aanwezig is heb je de instellingen niet goed ingevuld in Weatherlink

misschien is het wel voor ons van belang te weten wat je site naam is zodat wij vanuit deze naam mee kunnen zoeken.

succes

groet Jan
Je moet ervoor zorgen dat je website als bestand bv "index.htx" heet, weatherlink upload dan vanzelf een "index.htm" file.

Dus misschien kan je ons de naam van je .htx file geven, dan kunnen we op je site kijken naar de .htm file die door weatherlink wordt geupdate.

Groeten, Mike.