Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerzoetermeer
Hoi Wietse,

Je zou Brain nog een persoonlijke mail kunnen sturen. Bij de aanschaf van je licentie heb je de licentie code persoonlijk van hem ontvangen. Dus heb je als het goed is zijn mail adres.

Gr.
Thierry
Door wslangerak
wslangerak schrijft:
Nico schrijft:
Ik heb hem nu zo ingesteld, ben zeer benieuwd morgenvroeg, zal het resultaat melden.
Nico

Ik wacht nog op Nico's ervaring,. Aan de hand daarvan wilde ik op het WD-forum de uitslag melden en vragen wat de volgende stap wordt.

Wietse, je bent erg ongeduldig. Of heb je mijn bovenstaande bericht niet gelezen?
Door Wietse
wslangerak schrijft:
wslangerak schrijft:
Nico schrijft:
Ik heb hem nu zo ingesteld, ben zeer benieuwd morgenvroeg, zal het resultaat melden.
Nico

Ik wacht nog op Nico's ervaring,. Aan de hand daarvan wilde ik op het WD-forum de uitslag melden en vragen wat de volgende stap wordt.

Wietse, je bent erg ongeduldig. Of heb je mijn bovenstaande bericht niet gelezen?

Tuurlijk wel, maar er zijn genoeg reacties ook van andere mensen die dit probleem hebben, of geloof je mij soms niet?
Door wslangerak
Wietse, het gaat niet om de geloofwaardigheid van iemand. Dit topic is juist geopend om te kijken hoeveel mensen nu eigenlijk last hebben van dit probleem. En jij zegt "genoeg", maar tot nu toe zijn er slechts 2 of 3 meldingen in dit topic geweest. Vandaar dat ik Nico's reactie graag wil weten. Hoe meer aantoonbare problemen we aan Brian kunnen voorleggen hoe meer kans op resultaat.
Door wslangerak
Goed, verder geen reacties. Jammer.

Dit bericht op het WD-forum geplaatst:

Still the same problem with stations who switch off their PC before midnight: no daily reset is done after re-starting the PC in the morning, even with checked "daily reset after PC start-up".

Dutch weather-site www.hetweeractueel.nl even considers excluding WD stations from the extremes pages now due to this problem (incorrect extremes because no daily reset is done) !
Very sorry to hear this en disappointed that there is no reaction from Brian.

Again, this is not my problem (running 24/7). Just trying to help my fellow weather enthusiasts here in Holland....

Thanks.
Door Dana
Het is vervelend dat je hier geen antwoord op krijgt. Misschien kun je inderdaad beter zoals Thierry zei persoonlijk contact opnemen hetzij via email maar ook telefonisch is die mogelijkheid er.

For questions about Weather Display such as compatibility with a certain weather station or other queries that haven't been answered on the forum already, you may wish to contact the author of Weather Display directly -

Brian Hamilton,
10 West Coast Rd,
RD4,
Waiuku,
New Zealand

Phone: +64 (0)9 2355598 (note time zones for NZ)
Email: info@weather-display.com

Gr.
Door Meteonoord
Dana schrijft:
Het is vervelend dat je hier geen antwoord op krijgt. Misschien kun je inderdaad beter zoals Thierry zei persoonlijk contact opnemen hetzij via email maar ook telefonisch is die mogelijkheid er.

For questions about Weather Display such as compatibility with a certain weather station or other queries that haven't been answered on the forum already, you may wish to contact the author of Weather Display directly -

Brian Hamilton,
10 West Coast Rd,
RD4,
Waiuku,
New Zealand

Phone: +64 (0)9 2355598 (note time zones for NZ)
Email: info@weather-display.com

Gr.

Ik ben overtuigd van je goede bedoelingen Dana maar ik ben er ook van overtuigd dat Kees op de hoogte is van deze mogelijkheden.

Maar dan moet Brian wel reageren.

Groet,

Bert
Door Dana
Ik ben overtuigd van je goede bedoelingen Dana maar ik ben er ook van overtuigd dat Kees op de hoogte is van deze mogelijkheden.

Bedoel je hiermee dat het zinloos is om te reageren?
Natuurlijk kent Kees WD door en door maar dit is een forum waar iedereen een idee
en/of mening kan aandragen. Vooralsnog maak ik uit de berichten op dat alles via het forum is gegaan waar Brian helaas niet gereageerd heeft. Een persoonlijk contact lijkt mij in dit geval een logische volgende stap.

Gr.
Door Meteonoord
Dana schrijft:

Bedoel je hiermee dat het zinloos is om te reageren?
Natuurlijk kent Kees WD door en door maar dit is een forum waar iedereen een idee
en/of mening kan aandragen. Vooralsnog maak ik uit de berichten op dat alles via het forum is gegaan waar Brian helaas niet gereageerd heeft. Een persoonlijk contact lijkt mij in dit geval een logische volgende stap.

Gr.

De opmerking " Bedoel je hiermee dat het zinloos is om te reageren? " laat ik voor jou rekening. Ook het e-mail adres van Brian is ongetwijfeld bij Kees bekend. Van het hele forum heeft Kees de beste contacten met Brian.

De bedoeling van mijn e-mail was om jou, als een newbie, duidelijk te maken dat Kees volledig op de hoogte is en het, naar bescheiden mening, niet nodig is de bij Kees bekende wegen nog een keer aan te halen.

Maar zoals ik mijn eerste e-mail begon " Ik ben overtuigd van je goede bedoelingen Dana " zal ik dan nu ook eindigen.

Groet,

Bert
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13