Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door meteo ten boer
Ik heb hem als eens eerder gesteld maar kan het niet terug vinden, ik heb een banner van het weer actueel op de site die ik update met weather diplay. Deze liep mij vast nu is de vraag hoe krijg ik hem weer op tijd ?? openweerdata heb ik erin staan. Vervolgens gewerkt volgens beschrijving het weer actueel maar tot mijn grote ellende helemaal niets hij staat nog vrolijk op dezelfde tijd als waar ie vanmorgen gestopt. Tevens heb ik weather display er ook opnieuw opgezet.
Door wslangerak
Hallo!

Bedoel je de banner van HWA met jouw gegevens erin? Dat heeft niets met WD te maken.

Je plaatst de code van de banner op je site, die code vind je op de pagina van jouw weerstation op HWA. Het plaatje wordt gegenereerd door HWA en zou up-to-date moeten zijn, tenzij HWA "eruit ligt".

Probeer in je browser eens Control + F5 in te drukken voor een refresh van je webpagina. Is de banner dan nog niet up-to-date??

Ook het verband met openweerdata zie ik niet. Dit is toch een file van WSWin??

Gr,
Door meteo ten boer
openweerdata moet in wswin staan zoals je waarschijnlijk weet anders gebeurt er dus niets ?. Ik mag aannemen dat deze en weather display samen werken om de gegevens die daar uit voort vloeien geupdate gaan worden naar de banner van het weer actueel ?. Dit alles gebeurt dus niet meer, dat gene houd voor mij in dat weather diplay niet goed werkt ?
Door wslangerak
Gebruik je WD voor het uploaden van je gegevens naar HWA (d.m.v. customtextout10.txt) of WSWin (d.m.v. openweerdata.txt)?

Je data op HWA (zie overzicht Nederland) zijn sinds vanochtend 10:40 uur niet meer ge-update. Dus met de upload van één van genoemde files gaat het niet goed. Daarom is de banner ook nog van 10:40 uur.

Gr,
Door meteo ten boer
d.m.v. customtextout10.txt) heb ik er ook in het programma staan van weather display exact volgens gebruikers handleiding uitgevoerd.
Door weerzoetermeer
Heb je WD al eens geherstart? Zo te zien aan je gegevens is de boel rond een uur of 6 vanmorgen in de soep gelopen want vanaf dat moment is de data niet meer aangepast. Rond half tien is er helemaal geen data meer binnen gekomen. Zo te zien heeft het daarvoor wel even goed gelopen en dus lijkt mij dat de instellingen goed zijn of je moet het hebben aangepast....

Gr.
Thierry
Door meteo ten boer
hoi heb hem net herstart dus we gaan het zien, en hopen dat het nu goed komt anders morgen maar even verder mijn dank in ieder geval.

gr jan
Door meteo ten boer
nog even gekeken gebeurt dus niet veranderd ook niet, nu heb ik wd er bij opgezet als pagina elf, daar is ook te ien dat hij hem maar voor de helft upload. Ik denk eerder dat het een instelling is van wd zelf. Iemand die weet wat aan moet en wat niet ?? en wat ik moet updaten naar mijn server.