Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
meteo ten boer schrijft:
nog even gekeken gebeurt dus niet veranderd ook niet, nu heb ik wd er bij opgezet als pagina elf, daar is ook te ien dat hij hem maar voor de helft upload. Ik denk eerder dat het een instelling is van wd zelf. Iemand die weet wat aan moet en wat niet ?? en wat ik moet updaten naar mijn server.

Ik zie op jou weerpagina "geen Weatherdisplay" staan, alleen WsWin. ???

Of ben je Weatherdisplay erbij aan het zetten, in dat geval zal je virtualVP erbij moeten plaatsen, anders loopt de boel vast.

John
Door wslangerak
Je customtextout10.txt wordt niet ge-upload naar je site:

BOF
$stationDate = "19/10/09";
$stationTime = "10:40";

$windDirection = "SSW";

$sunriseTime = "8:59";
$sunsetTime = "19:25";

$outsideTemp = "8.8°C";
$hiOutsideTemp = "8.8°C";
$lowOutsideTemp = "5.8°C";

Kijk eens in je WD-directory of hij wel wordt ge-update?
Dus c:\\\\wdisplay\\\\webfiles\\\\customtextout10.txt

De derde regel moet dus de actuele tijd zijn.
Door meteo ten boer
gekeken maar update idd niet, er staat dan ook niet meer in de de eerste twee regels ??. Ik kan er helaas geen kopie van meesturen doordat de meteo pc elders staat.
Door wslangerak
Dan zou je toch eens moeten kijken of

a. de file customtext10.txt nog wel in je webfiles-directory staat;
b. de instellingen in WD volgens de HWA-handleiding nog wel goed staan.

Gr,
Door meteo ten boer
heb ik gedaan staat er netjes in tevens alle regels weer gevolgd en het moet goed staan waarom hij het dus nog niet doet ik heb geen idee.

gr
Door wslangerak
Dan zou ik schermafdrukken van WD moeten zien om daarachter te komen.
customtext10.txt en customtextOUT10.txt worden nog wel eens door elkaar gegooid. Is dat misschien nog iets?
Door meteo ten boer
ik ga me best eens doen voor een overzicht maar dat word morgen dan, zal dan voor alle zekerheid alles nog eens bij langs gaan.

gr jan
Door meteo ten boer
Goedemorgen heb nog eens gekeken maar alles loopt mee met de tijd customtextout10.txt update ook volgens schema. Maar hij geeft het niet door naar de server, is het misschien een optie om de webfiles van WD via fling te uploaden ??
Door wslangerak
meteo ten boer schrijft:
Goedemorgen heb nog eens gekeken maar alles loopt mee met de tijd customtextout10.txt update ook volgens schema. Maar hij geeft het niet door naar de server, is het misschien een optie om de webfiles van WD via fling te uploaden ??

Hallo Jan,

Ja dat zou een optie zijn.

Ik denk dat de upload van alleen customtextout10.txt in WD niet werkt, de rest wordt wel gewoon ge-upload verwacht ik.
Dus je zou nog eens heel kritisch naar dit scherm kunnen kijken:
Control Panel > FTP & Connections METAR/NOAA > Tabblad General FTP Functions.
Daar moet zowel in het bovenste als het onderste schermpje customtextout10.txt staan, OP DEZELFDE REGEL. Dus als de file in het bovenste schermpje op de 2e regel staat, mag hij in het onderste schermpje niet op regel 1 of 3 staan. Desnoods alle files die er staan weghalen en even opnieuw alles invullen.