Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wslangerak
Ja, het meeste gaat goed inderdaad.

Je zou nog even kunnen checken of de uploadtijden e.d. goed staan via:

Control panel > Internet file creation & uploads > tabblad Setup page #2

Met name even kijken bij "Custom file conversion" (file #29).
Allebei de "ledjes" moeten op groen staan. Je kunt op "Set" klikken en controleren of de uploadtijd klopt.
Door Meteonoord
wslangerak schrijft:
Ja, het meeste gaat goed inderdaad.

Je zou nog even kunnen checken of de uploadtijden e.d. goed staan via:

Control panel > Internet file creation & uploads > tabblad Setup page #2

Met name even kijken bij "Custom file conversion" (file #29).
Allebei de "ledjes" moeten op groen staan. Je kunt op "Set" klikken en controleren of de uploadtijd klopt.

Hi Kees,

Ik heb even meegekeken of de vastloper bij mij hetzelfde is.

Bij mij staat #29 upload op rood. Hoe zet ik deze op groen ?
Is het raadzaam om even van de internet settings jou even een screendump te mailen zodat je kunt kijken of ik ook niet teveel heb aanstaan ?

Groet,

Bert
Door meteo ten boer
volgens mij heb ik goed nieuws het loopt weer nu een upload gedaan met fling, zal zo je laatste bericht even na zien en dan kijken wat ie gaat doen ik kom erop terug
Door wslangerak
Meteonoord schrijft:
Is het raadzaam om even van de internet settings jou even een screendump te mailen zodat je kunt kijken of ik ook niet teveel heb aanstaan ?

Klik bij de betreffende file op "Set", daarna op "Show file upload times", zie hieronder:

De schakelaar op "On" zetten en zorgen dat je aan de linkerkant de gewenste uploadtijd hebt ingesteld (10 minuten ofzo). Vergeet niet als je dat hebt gedaan op "Save now" te klikken!

Welke files je wel of niet upload is helemaal aan jou: wat wil je naar je server uploaden en wat niet. Als het gaat om plaatjes zal je moeten kijken welke je echt gebruikt. Degenen die je niet gebruikt hoef je ook niet te laten creëren/uploaden. Dat scheelt toch weer wat werk voor je PC en zorgt voor minder dataverkeer naar je schijf/server.

Gr,
Bijlagen
wd_file_upload.jpg
wd_file_upload.jpg (76.22 KiB) 2777 keer bekeken
Door Meteonoord
wslangerak schrijft:
Meteonoord schrijft:

Klik bij de betreffende file op "Set", daarna op "Show file upload times", zie hieronder:

De schakelaar op "On" zetten en zorgen dat je aan de linkerkant de gewenste uploadtijd hebt ingesteld (10 minuten ofzo). Vergeet niet als je dat hebt gedaan op "Save now" te klikken!

Welke files je wel of niet upload is helemaal aan jou: wat wil je naar je server uploaden en wat niet. Als het gaat om plaatjes zal je moeten kijken welke je echt gebruikt. Degenen die je niet gebruikt hoef je ook niet te laten creëren/uploaden. Dat scheelt toch weer wat werk voor je PC en zorgt voor minder dataverkeer naar je schijf/server.

Gr,

Is gelukt Kees en nu maar afwachten of er nog een vastloper komt.

Bedankt en groet,

Bert
Door meteo ten boer
Oke dan ben weer gelukkig en trots op jullie hulp. Het loopt weer mee zoals het hoort nu kijken of alles goed blijft gaan.

Mijn dank voor de hulp.
Groetjes Jan.
Door wslangerak
Ben bang van niet Jan.
Je customtextout10.txt is niet goed. Check nog een keer dat hij bij de upload écht op dezelfde regel staat in beide schermpjes! Da's erg belangrijk.
Door meteo ten boer
zoals ik het nu kan bekijken na enig aanpassing is hij weer up to date, mag ook wel na drie dagen pff als het eenmaal tegen zit dan moet het ook maar goed. Het vreemde is zo loopt het een tijd en dan ineens alles vast, maar goed we zien het aan.

groetjes jan
Door meteo ten boer
Morge nou ben een nacht voorbij en WD draait nog steeds dus wil jullie bedanken voor de hulp.

Met vriendelijke groet:
Jan
Meteo Ten Boer