Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Wietse
Ja, helaas wel.
Staat er bij jou wel wat in dan?
Hier echt helemaal niks, wacht is nu wel zie ik.
Dit namelijk:
ERROR: Access violation at address 00000000. Read of address 00000000 at time/date 9:42:32 29/10/09.

Maar dat heeft met de reset denk ik niks te maken.
Door petergroeneveld
Wietse schrijft:
Ja, helaas wel.
Staat er bij jou wel wat in dan?
Hier echt helemaal niks, wacht is nu wel zie ik.
Dit namelijk:
ERROR: Access violation at address 00000000. Read of address 00000000 at time/date 9:42:32 29/10/09.

Maar dat heeft met de reset denk ik niks te maken.

Je moet toch iets in je instellingen van WD of nog niet/ verkeerd hebben staan, maar wat? Bij mij staat de event log helemaal vol geschreven met resets!
Door wslangerak
Er staat bij mij een heleboel in, maar dat komt omdat ik 24/7 draai.

Als jij WD opstart 's morgens moeten er in ieder geval de regeltjes zoals hieronder staan; dat geeft aan dat de daily reset wordt gedaan:

Dat die regels er bij jou niet staan bevestigt dus dat de reset niet wordt gedaan...

Ik zal dit doorgeven op het WD-forum.

Gr,
Bijlagen
dailyreset.jpg
dailyreset.jpg (21.07 KiB) 2788 keer bekeken
Door petergroeneveld
Wat ik wel vreemd vind is, ondanks dat je niet 24h online bent, dat buiten de daily reset de event log om ongeveer 06:00, 18:00 en 21:00h ook een reset registreerd. Dit zou je dan toch in de event log terug moeten zien! Of vergis ik mij hierin.

Bijlagen
Event_log.jpg
Event_log.jpg (49.36 KiB) 2788 keer bekeken
Door petergroeneveld
wslangerak schrijft:
@Peter: ik weet niet bij wie je bedoelt: bij mij draait WD wel 24/7, bij Wietse niet en die heeft een lege logfile als hij heeft opgestart.

Uiteraard bij Wietse Kees want die is niet 24h online, sorry dat ik onduidelijk was.
Hij zou eens een keer na 00:00h moeten afsluiten, even wat langer opblijven,:) alleen voor te testen of WD dan wel de Daily reset doet. Dat kan toch wel voor een keer. ;)
Door Wietse
Okee, wat ik ook kan doen is de reset even om 7 uur 's avonds zetten of een ander tijdstip?
En kijken of er dan wel iets wordt geplaatst in de logfile.

Ik denk ook dat Weather Display niet reset als ik om 6 uur Weather Display zou afsluiten en de reset zich om 7 uur voordoet en daarna rond 8 uur Weather Display weer opstart.
Door Wietse
@Zojuist staat er wel wat in de Program Log File, wat Peter beschreef.
Code: Selecteer alles
Current warmest day value (oC) 14.5 18:00:04 29/10/09
Resetting coldest night values 18:00:31 29/10/09
Resetting coldest night values 18:01:31 29/10/09

Gr,
Wietse
Door Wietse
De Program Log is iedere keer leeg als ik Weather Display opstart.
Trouwens een reactie van Brian, snap niet helemaal wat ik precies moet doen.

did another overnight test here
works perfectly
latest update of WD
after the history is downloaded, under view, program event log, I see the daily reset has occured
could your friend provide the log output?
iroxhistory.txt

also if he could .zip and email me his settings files too so I can test here

Gr,
Wietse

P.S. Sorry voor 3x dubbelpost.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13