Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door churchil
Gegroet medeforumgebruikers,

Mijn naam is Andre Preijde en ben sinds kort in het bezit van een OS WMR 200. ik heb geen enkele ervaring op weergebied maar ben door o.a. dit forum erg geïnteresseerd geraakt.

Zowel de materie als technologie boeit mij en ik hoop (en weet) dat ik hier kennis en hulp kan vinden. Ik woon net over de grens bij Nijmegen in het Duitse plaatsje Kranenburg.

Jammer dat er nog weinig keuze is voor MAC applicaties, ik gebruik Weather Display, maar zou graag keuze hebben in de te gebruiken software.. Mijn website is sinds een paar dagen in de lucht.

Met vriendelijke groet,

Andre
Door lenco
Hallo Andre,

Allereerst welkom op het forum.
Ik ben niet erg actief op het forum, maar ik kijk elke dag of er nog nieuws is of tips zijn.
Ik heb ook even op je site gekeken, en zag op een foto dat je de originele behuizing gebruikt van de temperatuur sensor.
Ik heb zelf ook de WMR200 een tijdje gebruikt, en gemerkt dat de originele behuizing van de temp sensor niet voldoet.
En daar bedoel ik mee, dat zodra er direct zonlicht op komt de temperatuur gigantisch oploopt.
Dat heb ik opgelost met een Davis radiation shield waar de temperatuur sensor perfect in past.
Veel plezier op het forum.
Mvg Theo
Weerstation Carnisselande..
Door Meteonoord
churchil schrijft:
Gegroet medeforumgebruikers,

Mijn naam is Andre Preijde en ben sinds kort in het bezit van een OS WMR 200. ik heb geen enkele ervaring op weergebied maar ben door o.a. dit forum erg geïnteresseerd geraakt.

Zowel de materie als technologie boeit mij en ik hoop (en weet) dat ik hier kennis en hulp kan vinden. Ik woon net over de grens bij Nijmegen in het Duitse plaatsje Kranenburg.

Jammer dat er nog weinig keuze is voor MAC applicaties, ik gebruik Weather Display, maar zou graag keuze hebben in de te gebruiken software.. Mijn website is sinds een paar dagen in de lucht.

Met vriendelijke groet,

Andre

Hi Andre,

Welkom op het forum.

Waar kunne we jouw site vinden ?

Groet,

Bert
Door SpeedyGJ
Welkom op het forum :) mogen nog veel van je laten horen/zien :)

Alleen jammer dat die Lightsoft Weather Center alleen voor de MAC is, ziet het goed uit :)
Door Meteonoord
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
Hallo Andre,
Welkom op het HWA forum.
Groet,
Hans :)

Eén keer welkom is toch wel genoeg Hans ?
Of is het plichtmatig om te groeten ?

Groet,

Bert